Tunarp Bashland (Sandhem)
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Tunarp Bashland (Sandhem)
Banan förtjänar ett namn och den kommer att heta Tunarp Bashland i fortsättningen !

Re: Tunarp Bashland (Sandhem)
Går den fint den där lilla grävar pjucken?
Vadan namnet, alltså Tunarp Bashland?
Vi har en sån där grävmaskin hos morsan och farsan, liknande en iaf. Funkar klockrent för trädgårdsarbeten och dylikt. Mycket starkare än vad man tror. Stor fördel är bränsleekonomin, tar typ noll soppa
Vi har en sån där grävmaskin hos morsan och farsan, liknande en iaf. Funkar klockrent för trädgårdsarbeten och dylikt. Mycket starkare än vad man tror. Stor fördel är bränsleekonomin, tar typ noll soppa
Platsen där banan ligger har anknytning till en gård som ligger ett stekast bakom skogen som heter Tunarp 1, och vi bashar på "landet" så Tunarp Bashland föll sig naturligt och namnet smakar brapepi wrote:Vadan namnet, alltså Tunarp Bashland?
- Dave
- Site Admin
Vi tar en banfixardag nu på lördag !
Ni som vill hjälpa till är hjärtligt välkomna att dyka upp runt 13-tiden.
(Ryttare på området på förmiddagen)
Tanken är att försöka få konstgräset på plats.....och testköra det !
....och som vanligt betalar de som hjälper till ingen trackfee på kommande träff !
Ni som vill hjälpa till är hjärtligt välkomna att dyka upp runt 13-tiden.
(Ryttare på området på förmiddagen)
Tanken är att försöka få konstgräset på plats.....och testköra det !
....och som vanligt betalar de som hjälper till ingen trackfee på kommande träff !
Det är mycket möjligt att jag kan titta förbi en stund iaf. Exakt hur länge vet jag ej. Kommer inte ha med min Baja då den ska rivas lite i i helgen 
Ja det skulle ju inte skada att det dyker upp någon som har vett att dokumentera på bild lite bättre än vi haft tidigare, David har dock varit den som tänkt tanken flest gånger då vi haft dessa byggdagarAndHu wrote:Det är mycket möjligt att jag kan titta förbi en stund iaf. Exakt hur länge vet jag ej. Kommer inte ha med min Baja då den ska rivas lite i i helgen
Jag lär ju vara på plats, frugan jobbar men de hindrar inte mig, ungarna får springa i skogen o kasta kottar eller nått
Jag kan göra mer än bara fotaBajaGute wrote:Ja det skulle ju inte skada att det dyker upp någon som har vett att dokumentera på bild lite bättre än vi haft tidigare, David har dock varit den som tänkt tanken flest gånger då vi haft dessa byggdagarAndHu wrote:Det är mycket möjligt att jag kan titta förbi en stund iaf. Exakt hur länge vet jag ej. Kommer inte ha med min Baja då den ska rivas lite i i helgen
Jag lär ju vara på plats, frugan jobbar men de hindrar inte mig, ungarna får springa i skogen o kasta kottar eller nått
AndHu wrote:Jag kan göra mer än bara fotaBajaGute wrote:Ja det skulle ju inte skada att det dyker upp någon som har vett att dokumentera på bild lite bättre än vi haft tidigare, David har dock varit den som tänkt tanken flest gånger då vi haft dessa byggdagarAndHu wrote:Det är mycket möjligt att jag kan titta förbi en stund iaf. Exakt hur länge vet jag ej. Kommer inte ha med min Baja då den ska rivas lite i i helgen
Kan du komma så är det jättebra men ingen är tvingad, bara bonushänder i arbetet med banan
Jag kommer nog ner en sväng å hjälper till.. 
Billös expertkommentator..
- Dave
- Site Admin
Gött mos !
Vi kommer att behöva all hjälp vi kan få.....

Vi kommer att behöva all hjälp vi kan få.....
- Dave
- Site Admin
Bjuggen
AndHu
Fallen + polare
Gute och jag.....
Nån mer som vill dyka upp imorgon runt 13-tiden ?

AndHu
Fallen + polare
Gute och jag.....
Nån mer som vill dyka upp imorgon runt 13-tiden ?
Kan tyvärr inte komma då bägge 1:1bilarna strular.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN