Träff i Vimmerby! Nu med bilder och eftersnack.
Re: Träff i Vimmerby 22-23 maj 2010
När det gäller bankörning så är ALLA ( utom grabbarna i Vimmerby ) helt gröna, så du behöver inte oroa dig det minsta. 
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Japp kommer bli ett totalt destruktion derby när alla noobs ska köra på banan. 
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Jag bor ca:26mil i från Vimmerby.. Och jag kör som en galning, om du har fölt trådarna lite så ser du att min bil har lite problem med att hålla sig på marken, fan vet varför ... Men jag har roligt.. Så komm ner och ha roligt...nho1 wrote:Låter kanonkul med träff. Bor utanför Norrköping så har ca 15 mil enkel resa. Sugen på att åka ner över en dag.
Hoppas att det fins utrymme för en helt grön rookie på banan? Har ju precis köpt bil och skruvar lite inför våren, kanske hinner köra några omgångar innan den helgen. Vad säger ni, kommer det vara allvar med tävling eller kan man komma och puttra runt på banan som nykommling och få massa tips och ideer av er som är erfarna?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Det kanske är så att min bil tror att den är ett flygplan, kann det vara problemet???

Får ansöka om ledighet hos hustrun då och åka ner över lördagen och tuffa runt lite runt banan. Om inte så får ni mer erfarna rävar ge mig en massa tips och trix och man får chansen att träffa lite likasinnat folk...
Kom ner du lär nog stanna båda dagarna ,med så mycket trevliga mäniskor så komer du att stanna i två dar. Du har väll märkt att det är bara goa gubbar (och en st tjejhär)på forumet , och det vi som kommer ner till Vimmerby...............nho1 wrote:Får ansöka om ledighet hos hustrun då och åka ner över lördagen och tuffa runt lite runt banan. Om inte så får ni mer erfarna rävar ge mig en massa tips och trix och man får chansen att träffa lite likasinnat folk...
Har inte läst igenom alla sidor om träffen (34 sidor...). Hur kommer ni övernatta? Husvagn? Hotell/vandrarhem?
En annan fråga (kanske inte passar inte i tråden men i alla fall...), vilka typer och reservdelar bör man ha med sig som ofta går sönder (sånt som är bra att ha i back-up)?

En annan fråga (kanske inte passar inte i tråden men i alla fall...), vilka typer och reservdelar bör man ha med sig som ofta går sönder (sånt som är bra att ha i back-up)?

Skicka in en anmälan med... så jag har lite koll.nho1 wrote:Har inte läst igenom alla sidor om träffen (34 sidor...). Hur kommer ni övernatta? Husvagn? Hotell/vandrarhem?
Som sagt... bara att komma och till skiten går sönder!!! Sin grillar vi och dricker öl.
jag har heller aldrig kört på bana men det kommer bli kul...
Inte jag heller..claymates wrote:jag har heller aldrig kört på bana men det kommer bli kul...
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
jag kommer inte kunna hålla mig på banan.
jag ær helt værdeløs att køra innon banmarkering.
jag ær helt værdeløs att køra innon banmarkering.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jag har heller aldrig kört på en riktig bana. Ska bli kul att äntligen få testa 
Letar Baja 5B
Jag gissar på att det kan bli en hel del roliga filmer