Japp! När man gör inkörningen så är det ju för att slita in allt.jebogren wrote:hur är det.... man måste gör inkörningen igen då väl ?S 500 R wrote:Fick cyllekittet i dag...
Hur har er Large Scale dag varit?
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
det suger ju liteS 500 R wrote:Japp! När man gör inkörningen så är det ju för att slita in allt.jebogren wrote:hur är det.... man måste gör inkörningen igen då väl ?S 500 R wrote:Fick cyllekittet i dag...
håller med!jebogren wrote:det suger ju liteS 500 R wrote:Japp! När man gör inkörningen så är det ju för att slita in allt.jebogren wrote: hur är det.... man måste gör inkörningen igen då väl ?
- J.A racing
Kört en tank och det gick som fan 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Min LS dag har varit lång då jag väntar på min LS som jag köpt
Hade en MCD tidigare men sålde den förra året så ska prova på det igen men med en Baja i år 
Baja 5B SS ONB30.5cc Victory Pro-Pipe
Jag har haft en bra dag har kört ca: två tankar på mässan i dag. Bortsett från tänd hatten så går billen skit bra...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Idag,
Jag har köra 5T en tank och 5B en tank!
Riktigt kul i frillesås strand!
Jag har köra 5T en tank och 5B en tank!
Riktigt kul i frillesås strand!

Har varit ute med Jimmy och kört några timmar idag. Var den första riktiga körningen för mig detta år så den var efterlängtad. Vi körde grusgrop under förmidddagen och avslutade dagen med en tripp till den lokala folkracebanan. En kanondag helt enkelt 
Blev lite filmat också så förhoppningsvis kommer det upp en kort film under kvällen.
Blev lite filmat också så förhoppningsvis kommer det upp en kort film under kvällen.
Letar Baja 5B
Det var riktigt skojwaqr wrote:Har varit ute med Jimmy och kört några timmar idag. Var den första riktiga körningen för mig detta år så den var efterlängtad. Vi körde grusgrop under förmidddagen och avslutade dagen med en tripp till den lokala folkracebanan. En kanondag helt enkelt
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Lyckad dag idag, först en tank på Skrea strand..... Sen blev det en tank på Björkängs Havsbad...... bilderna därifrån, det var lågvatten idag....... Härlig dragracestrand
Kör Baja 5b ss "Black & White"
Blev några varv på Brandholmen idag. Svårkört med slicks på buggyn.. Styr dåligt.. hi hi. Men roligt. Nu börjar ju våren närma sig..Men blir mer och mer sugen på att få fart på onroadbilen.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
3 timmar i sandlådan med min bashpatrul och savage fluxen.
första timmen gick till att jävlas med dragsraten. jävla
möcka grejer. fick låna en så vi fick gång bilen.
sen var det en timmes rolig körning med den.
avslutade dagen med lite fluxnade tills ena lödningen till
fartkontrollen lossnade. så det blir att löda och köra sen igen.
första timmen gick till att jävlas med dragsraten. jävla
möcka grejer. fick låna en så vi fick gång bilen.
sen var det en timmes rolig körning med den.
avslutade dagen med lite fluxnade tills ena lödningen till
fartkontrollen lossnade. så det blir att löda och köra sen igen.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Har haft en härlig eftermiddag i vårsolen,var ute med Fg´n och körde ett par tankar, började på en
grusfotbollsplan men det ar för halt så man sladdade bara runt men det låg en lekpark bredid med härligt djup sand
som man kunde sladda omkring i så nu får nog komunen fylla på lite mer sand (he he).
grusfotbollsplan men det ar för halt så man sladdade bara runt men det låg en lekpark bredid med härligt djup sand
som man kunde sladda omkring i så nu får nog komunen fylla på lite mer sand (he he).
Jag kör: Fg monster jeep, Hpi baja 5b-ss,+ div 1/8, 1/10, 1/18 och mini-z bilar.
Ursäkta mig Capton. Men din text är svår läst. Kan du inte skriva med vanlig text?capton wrote:Har haft en härlig eftermiddag i vårsolen,var ute med Fg´n och körde ett par tankar, började på en
som man kunde sladda omkring i så nu får nog komunen fylla på lite mer sand (he he).![]()
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Den har varit grym. Kul i hålan när bilen gick.