Waqr`s Baja SS
Re: Waqr`s Baja SS
Jo, den går fint
Har väl bara hunnit med att köra ca 7 liter än så länge men jag är riktigt nöjd. Finns inte så mycket film på den än tyvärr. Finns en lite film när jag och Jimmy kör i sandgropen för några veckor sedan.
Letar Baja 5B
- Rallyfinnen
Ah, hade inte sett den! Ser ut att gå riktigt bra!
Jag borde väl rycka upp mig och göra klart min zen 36:a också, det har liksom stannat av.. den 4-bultade budgetmotorn har kämpat på bra, så jag har inte riktigt känt mig tvungen att byta. Man har ju lite för många projekt, och ibland tröttnar man på ett och fortsätter på ett annat
Jag borde väl rycka upp mig och göra klart min zen 36:a också, det har liksom stannat av.. den 4-bultade budgetmotorn har kämpat på bra, så jag har inte riktigt känt mig tvungen att byta. Man har ju lite för många projekt, och ibland tröttnar man på ett och fortsätter på ett annat
Har länge irriterat mig på att Bad Horsie stördämpar skydden spricker efter bara några tankar. Riktigt dålig kvalitet med tanke på att dom faktiskt kostar en bra slant. Fick tag på ett lite tjockare tyg med lite stretch i som tjejen sydde ihop till ett par liknande skydd. Så här blev det:

Letar Baja 5B
- J.A racing
Det finns nått som kallas för baddräkts tyg, finns hos dom flesta tyg affärerna.... det är det materialet som dom använder när man köper färdig stöt dämpar skydd...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Jag har gjort mina av det tyget....
- sideburn80
Blev riktigt bra ju, tummen upp! 
Såg ut som sådana strumpor man skulle ha på 90-talet 
Vem då???Inte killar eller???.........S 500 R wrote:Såg ut som sådana strumpor man skulle ha på 90-talet
Jodå... killar ha det med!Lusse wrote:Vem då???Inte killar eller???.........S 500 R wrote:Såg ut som sådana strumpor man skulle ha på 90-talet
Då är det nått som jag har missat som tur är....Och jag har varit med ett tag.. Hahahahaha

Hehe....tackar J.AJ.A racing wrote:Schysst hon kan ju börja sälja sånna ju.
Tack Sideburnsideburn80 wrote:Blev riktigt bra ju, tummen upp!
Letar Baja 5B
Snyggt 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Sådana här var det USA strumpor...Lusse wrote:Då är det nått som jag har missat som tur är....Och jag har varit med ett tag.. Hahahahaha![]()