Vad gör DU just nu?
-
Ntch in da dirt
Re: Vad gör DU just nu?
Har nyss mailat om ett avslut på en tradera auktion då jag har haft ute ett par 24" traktordäck som nu såldes för 2550:-.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
ja verkligen. nu ska ja gå köpa lite saker på färghandelnwaqr wrote:Lite dött här idag va?
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Har suttit i möte hela dagen... det är så jobbigt i slutet av en fredag... men nu är man hemma... känns skönt!
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
japp och lite andra saker:)waqr wrote:Kaustiksoda gissar jag på
Så fick ja en trevlig nyhet gubben som ja köpte bärarmar av hade glömt skicka dom nu kommer hans bekant hit med dom idag jippi hela bilen är hemma jippi jippi
aå nu måste ja jobba i källarn hela helgen om ja får
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
Nice! Ta nu mycket bilder så vi får se hur det blir.madmike83 wrote:
japp och lite andra saker:)
Så fick ja en trevlig nyhet gubben som ja köpte bärarmar av hade glömt skicka dom nu kommer hans bekant hit med dom idag jippi hela bilen är hemma jippi jippi
1:18 Xray M18 Pro
1:10 Kyosho Spider TF-2 Ford F150 | 1:10 Schumacher Cougar 2 / Storm
1:8 BL Nanda NRT-3 | Robitronic Protos
1:5 FG Porsche GT3 RSR | MCD RR Evo3 Sport m.m.
1:10 Kyosho Spider TF-2 Ford F150 | 1:10 Schumacher Cougar 2 / Storm
1:8 BL Nanda NRT-3 | Robitronic Protos
1:5 FG Porsche GT3 RSR | MCD RR Evo3 Sport m.m.
Sånt är alltid kul att få reda på!!madmike83 wrote:japp och lite andra saker:)waqr wrote:Kaustiksoda gissar jag på
Arrrgghhhh....inget paket idag heller. Man kan ju knappast beskylla MMR för att vara snabba
Har frågat efter tracking nr typ tre dagar i rad nu men Gareth säger bara att han ska fixa det. Tycker de verkar vara mycket snack men lite verkstad på det där stället. Nej, tacka vet jag DDM eller SwedRC 
Letar Baja 5B
Sådant är så drygt... men vad ska man göra... det är bara att vänta!!
Jo, jag har väl inget val. Undra vad jag ska göra i helgen om jag inte kan skruva på Bajan 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Skumt jag har aldrig haft nått direkt problem när jag handlat av dom. Det enda var ju när min TR koppling var restad då tog det lite tid men jag hade ingen brådis.waqr wrote:Arrrgghhhh....inget paket idag heller. Man kan ju knappast beskylla MMR för att vara snabbaHar frågat efter tracking nr typ tre dagar i rad nu men Gareth säger bara att han ska fixa det. Tycker de verkar vara mycket snack men lite verkstad på det där stället. Nej, tacka vet jag DDM eller SwedRC
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Nej jag vet att de flesta verkar nöjda med dom men på de två ordrar jag lagt så har det bara krånglat. Första orden var restad men det fick jag reda på efter två veckor och denna order som jag har på gång nu, ja den verkar aldrig komma fram
Sen är inte responsen från dom som jobbar där den bästa direkt. Visst de svara på live chatten och säger att de ska göra massa saker men inget händer ju. Man blir sååååå irriterad.....
Men det är skönt med fredag iallafall
Sen är inte responsen från dom som jobbar där den bästa direkt. Visst de svara på live chatten och säger att de ska göra massa saker men inget händer ju. Man blir sååååå irriterad.....
Men det är skönt med fredag iallafall
Letar Baja 5B
Nu ska jag spela NE med tjejen. Bara hoppas man vinner så man inte blir sur hela kvällen 
Letar Baja 5B