Hedebyring Trosa
Re: Hedebyring Trosa
Jag kan öppna banan tidigare än aviserade 17:00 om så önskas
- J.A racing
Ja kör var ni villwrep wrote:J.A då? Vill du med till Nyk? inte sjysst å lämna dig i sticket om du tänkt köra med oss menar jag
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
tidigare än så hinner inte jag iaf....swoompie wrote:Jag kan öppna banan tidigare än aviserade 17:00 om så önskas
J.A racing wrote: Ja kör var ni vill, jag kör i VHD om jag hinner (måste hinna testa pipan).
Vi kan ju se hur det går fram på dagen ... och vad folk vill
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
- J.A racing
Ja gör det men för min del spelar det ingen roll vart ni är, då jag mest kommer att justera in förgasaren. Och då är det inte så bra i Nyköping om ni ska köra träningsrace på tid.
Om jag kommer upp till VHD så blir det efter 18:00 eller nått sånt.
Om jag kommer upp till VHD så blir det efter 18:00 eller nått sånt.
- J.A racing
Hur gick det Stellan? Som ni märkte så vart det ingen körning för min del, hade lite annat men det blir ju fler gånger.
Jo för tusan, det blev ett par timmar på banan. Fick agera mekaniker åk Kalle, Rallyn måste ställas in för banåka. Nu börjar det gå att köra bilen, lite mer justeringar gällande dämpare behövs samt lite annat.J.A racing wrote:Hur gick det Stellan? Som ni märkte så vart det ingen körning för min del, hade lite annat men det blir ju fler gånger.
Vipern går ju som ett strykjärn där.. Börjar bli dax för att beställa däck nu bara. Ska kolla om ev wentzels kan ha. Eller hur man nu stavar deras namn..
När kan du köra nästa sväng?! Skulle villlja köra på söndag om det är flera som kan då???!!!
Om jag nu hinner få bilen i veckan, så lovar jag att tokmecka hela nätterna för att få det redo för åkning på söndag!! =)Stelunex wrote:Jo för tusan, det blev ett par timmar på banan. Fick agera mekaniker åk Kalle, Rallyn måste ställas in för banåka. Nu börjar det gå att köra bilen, lite mer justeringar gällande dämpare behövs samt lite annat.J.A racing wrote:Hur gick det Stellan? Som ni märkte så vart det ingen körning för min del, hade lite annat men det blir ju fler gånger.
Vipern går ju som ett strykjärn där.. Börjar bli dax för att beställa däck nu bara. Ska kolla om ev wentzels kan ha. Eller hur man nu stavar deras namn..
När kan du köra nästa sväng?! Skulle villlja köra på söndag om det är flera som kan då???!!!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
- J.A racing
De kan nog funka på söndag, kolla med Roger på Hobbygården om han har hjul hemma
-
wrep
Jag har jour på jobbet helgen som kommer nu.... men det kan ju funka ändå, Det får man se helt enkelt. Är det fint väder och lugnt på jobbet så kommer jag också 

Så länge du inte super så e ju sakern biffwrep wrote:Jag har jour på jobbet helgen som kommer nu.... men det kan ju funka ändå, Det får man se helt enkelt. Är det fint väder och lugnt på jobbet så kommer jag också
Ni har väl 1h på er att ta er till jobbet vid inkallning? Trosa ==> S-tälje på under timmen e ju lugnt
-
wrep
jo man hinner utan problems... gäller bara att man kommer iväg liksom.. å svårt å lova något i förväg ... planerna kan ju lätt spricka 
Söndag. Går det bra att gräva hemma på Lördagen kanske man hinner upp. Men gräva går före då vi hyrt grävmaskin över helgen..
Måste träna på att åka lugnt..
Måste träna på att åka lugnt..
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
GÖTT, om allt går som det ska blir det lite race på Söndag..

Körning på söndag blir av för min del!!!
Siktar även på att köra på Tisdag !!!
Detta är sålänge vädret håller och bilen är intakt

Siktar även på att köra på Tisdag !!!
Detta är sålänge vädret håller och bilen är intakt

Räkna med mig på söndag...