Ner: 0.35 Mbit/s ska vara 10 Mbit/s
Upp: 0.37 Mbit/s ska vara 1 Mbit/s
och dom kan inte hitta något fel
haha, näää, dom vill nog aldrig mer ha mig som kund efter att jag skällde ut dom för många år sedan så att nästan tjejen som tog emot mitt samtal höll på att börja tjura i lurenRobban wrote:Bredbandsbolaget?
HAHAH! Men tanken va juh fin?MrKnopfler wrote:Tog ett romantiskt bad med frugan sedan barnen hade somnat. Släckt lyse men med tända ljus å en kall öl....
Men det ser mer romantiskt ut på film för det här såg mer ut som valrossarnas kamp i månskenet
Gör som supporten säger nu och starta om modemet ,funkar inte det så starta om datorn & modemet, funkar inte det heller så stäng av det i minst en halvtimme för att släppa IP/MAC station kan ha en "låsning" på MAC men vill ha/ge annat IP.huginen wrote:stabil hastighet man har på bredbandet just nu
Ner: 0.35 Mbit/s ska vara 10 Mbit/s
Upp: 0.37 Mbit/s ska vara 1 Mbit/s
och dom kan inte hitta något fel![]()
Inga bilder från spektakletMrKnopfler wrote:Tog ett romantiskt bad med frugan sedan barnen hade somnat. Släckt lyse men med tända ljus å en kall öl....
Men det ser mer romantiskt ut på film för det här såg mer ut som valrossarnas kamp i månskenet
Jag vet ju det.... men inga bilder från denna rysarehuSSe wrote:knoffe du vet att vi gillar bilder
på det häringa forumet!
Users browsing this forum: Google [Bot] and 9 guests