Stelunex Desert Storm Baja 5T
- J.A racing
Re: Stelunex Desert Storm Baja 5T
Hittade en bild på ULU´s bil i profil men han vrc rear pipe är där inne det syns inte så bra.

PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ulus bil ser riktigt elak ut. Tror det blir det långa skyddet. Men har även tittat på denna.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6077/.f
Mja ska kolla lite mer på hpibaja forumet.
Tackar för alla tips. ..
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6077/.f
Mja ska kolla lite mer på hpibaja forumet.
Tackar för alla tips. ..
Är ju nästan en vetenskap hur man fixar med bilder i datorn. Vågar påstå att jag hatar datorer och kameror. Men men nu finns en liten bild iallafall.. 
- Attachments
-
- DSC_0118.JPG (203.05 KiB) Viewed 2686 times
Ser ju skit bra ut!
Riktigt nice Stellan! Grym kombination med blått och vitt 
Letar Baja 5B
- J.A racing
Ja dom är ju riktigt fräsiga dom vita 5T bilarna, nu vart jag kluven igen!

PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Tack grabbar. Ska bli kul att testa däcken. Har ju varit super nöjd med MXT däcken. Nästan för bra grepp. 
-
RC Maffian
- Phone Number: 0735063122
Stort tack för snabb och bra service....RC Maffian wrote:Ahh... SNYGGT!!!
Jaha det var ett tag sedan jag uppdaterade här.. Har rivit ner bilen för lite inspektion nu när snön ligger tätt. Har samlat på mig lite uppgraderingar under hösten / vintern som nu ska monteras.
Började idag med att skruva ner bakvagnen. Rivit ner allt och tvättat, bytt lager, rivit lådan och gått igenom diffen, ska prova Caster 3000 olja, Diffen får vila i ett GH Alu hus. Har monterat i FLM koppar, Hostiles 3 graders hubbar samt Ubers Extenders
Motorn iår blir en Zenoah 30,5 portad 4-bult från ESP, den fick idag en komplett uppsättning outwears, en Killer bee samt en den där aluhållaren till luft filtret så det blir smidigare att byta.. Pipan blir samma som tidigare, min Pro-pipe, riktigt nöjd med den pipan. Ska bli kul att se vad den kommer prestera mednya motorn.
Imorgon blir det till att plocka ner framvagnen för att snygga till samt byta lager samt mintera lite mer uppgraderingar. Om jag hinner blir det även en renovering av alla dämparna. Har köpt på mig en uppsättning med Phat dad o-ringar som ska på samt de blåa fjädrarna som ska vara lite styvare.
Ett par bilder skutan med..
Började idag med att skruva ner bakvagnen. Rivit ner allt och tvättat, bytt lager, rivit lådan och gått igenom diffen, ska prova Caster 3000 olja, Diffen får vila i ett GH Alu hus. Har monterat i FLM koppar, Hostiles 3 graders hubbar samt Ubers Extenders
Motorn iår blir en Zenoah 30,5 portad 4-bult från ESP, den fick idag en komplett uppsättning outwears, en Killer bee samt en den där aluhållaren till luft filtret så det blir smidigare att byta.. Pipan blir samma som tidigare, min Pro-pipe, riktigt nöjd med den pipan. Ska bli kul att se vad den kommer prestera mednya motorn.
Imorgon blir det till att plocka ner framvagnen för att snygga till samt byta lager samt mintera lite mer uppgraderingar. Om jag hinner blir det även en renovering av alla dämparna. Har köpt på mig en uppsättning med Phat dad o-ringar som ska på samt de blåa fjädrarna som ska vara lite styvare.
Ett par bilder skutan med..
Hosteil hubbarna är ju underbara. Trevliga uppdateringar!
Tackar, Tror det kommer bli kanon. Riktigt roligt att skruva bil...S 500 R wrote:Hosteil hubbarna är ju underbara. Trevliga uppdateringar!
Jag kör Motul 20w gaffelolja i mina.
Ahhaa, kör du med orginal kolvarna med?! Hur beter den sig då??!!! Blev den mycket stummare?!S 500 R wrote:Jag kör Motul 20w gaffelolja i mina.
Jag kör med 2 och 3 håls kolvarna.