Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Själv håller jag på å montera min nyrenoverade Vxl-låda i sommar bilen. Sedan är det bara hålla tummarna på att det blir bra. Har renoverat den själv. Själv är bäste dräng.
-
Ntch in da dirt
Tär det på ekonomin så du inte har råd att köpa sommardäck?huSSe wrote:jobbigt att peta idubben till vintern senRobban wrote:Huh? Har du inga sommardäck?S 500 R wrote:Håller på att plocka ut dubben ur dubbdäckena...
Jag gjorde samma sak förra året då jag hade räknat med att sålt bilen innan jag skulle slippa köpa nya sommardäck till den här sesongen. så jag körde hela sommarn på de gamla v däcken utan dubb.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Dricker öl å väntar på maten 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Detta har jag åstakommit idag...

Hoppsan..

Hoppsan..
Äntligen klar städad hobbyrum nu! 
Ja visst är det så. Men jag är förvånad över hur billiga delarna är till den! Blir juh lite enklare att "landa hårt" när man vet att delarna är billiga.waqr wrote:F*n vad surt Robban! Men det är ju så man lär sig
Var tvungen att testa min heli utomhus jag också och fasiken vad skoj det var. Batterierna på laddning för mer flygning 
Letar Baja 5B
ta det lugnt med laddningen bara. LÅt helin svalna en 20 minuter innan du går på och laddar igen. Annars lär LiPon ta rätt mkt strykwaqr wrote:Var tvungen att testa min heli utomhus jag också och fasiken vad skoj det var. Batterierna på laddning för mer flygning
Laddar ackar och kontrollerar packning inför morgondagens körning 
Nä, det är inget fel på ekonomin. Men dessa däckena har jag haft i 3 vintrar nu och vill köra slut på dom innan jag köper nya.T powa wrote: Tär det på ekonomin så du inte har råd att köpa sommardäck?
Jag gjorde samma sak förra året då jag hade räknat med att sålt bilen innan jag skulle slippa köpa nya sommardäck till den här sesongen. så jag körde hela sommarn på de gamla v däcken utan dubb.
Bra det Robban! Ska bli sjukt kul med lite grustagsbashRobban wrote:Laddar ackar och kontrollerar packning inför morgondagens körning
Letar Baja 5B
Kolla på en film nu! 
Dags att sova nu, godnatt.
- J.A racing