MCD Baja Unlimited
Re: MCD Baja Unlimited
nu är karossen färdig gick fort denna gången skickas väl på måndag..... så åker man till barcelona på måndag så man får väl inte den fören om en vecka 
Bilder??!
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
Han har inte fått karossen än!.Mr Bly wrote:Bilder??!
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
precis har inte fått den ännu dom tillverkas på beställning så här kommer den se utMr Bly wrote:Bilder??!
http://www.fshopups.com/mcdbaja.htm
Missade att du hade länkat upp till karossen tidigare i tråden..
Men det är en skitsnygg kaross och den har ju fått jäkligt bra respons vad gäller hållbarhet osv.. Kommer nog att bli kanoners! 
nu är 5b front fälgar beställda till bilen (tack Lusse för hjälpen med att förklara) fick tag på dom på innovative hobby till slut hoppas det kommer lagom tills jag är hemma från barcelona nästa vecka...
nu ska jag bara beställa pro line foams o lite andra saker från daves
- J.A racing
Proline foams är nog de sämsta du kan ha! vad är det till för däck?jebogren wrote:nu är 5b front fälgar beställda till bilen (tack Lusse för hjälpen med att förklara) fick tag på dom på innovative hobby till slut hoppas det kommer lagom tills jag är hemma från barcelona nästa vecka...
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
mxt 5t bak däckJ.A racing wrote:Proline foams är nog de sämsta du kan ha! vad är det till för däck?jebogren wrote:nu är 5b front fälgar beställda till bilen (tack Lusse för hjälpen med att förklara) fick tag på dom på innovative hobby till slut hoppas det kommer lagom tills jag är hemma från barcelona nästa vecka...
- J.A racing
Det är skumt att Hostile inte har sånna foam, jag ställde frågan och han skulle ev gör foams till 5T hjulen senare. Så de bästa just nu var HPI´s egna.jebogren wrote:mxt 5t bak däckJ.A racing wrote:Proline foams är nog de sämsta du kan ha! vad är det till för däck?jebogren wrote:nu är 5b front fälgar beställda till bilen (tack Lusse för hjälpen med att förklara) fick tag på dom på innovative hobby till slut hoppas det kommer lagom tills jag är hemma från barcelona nästa vecka...
läste nu att pro line skriver att dom passar bara pro line däck... tror ju dock att dom passar andra också
det är ju så man får vad man betalar för o pro line foams är ju halva prist jämfört med hpi
det är ju så man får vad man betalar för o pro line foams är ju halva prist jämfört med hpi
det är ju ändå några som har trencher däck med splite six fälgen som ni säkert köpt i paket det lär ju bara pro line foams i dom har ni haft några problem med dom ???
- J.A racing
Kan vara att dom är bättre, men deras 5B variant var bara skräp efter ett tag.jebogren wrote:det är ju ändå några som har trencher däck med splite six fälgen som ni säkert köpt i paket det lär ju bara pro line foams i dom har ni haft några problem med dom ???
har det i mina paddel däck o inte märkt några problem men jag har ju i kört så många tankar med dom ännuJ.A racing wrote:Kan vara att dom är bättre, men deras 5B variant var bara skräp efter ett tag.jebogren wrote:det är ju ändå några som har trencher däck med splite six fälgen som ni säkert köpt i paket det lär ju bara pro line foams i dom har ni haft några problem med dom ???
måste beställa i dag så jag får ta mig en funderare
nu är foams bealocks inner o ytter skruvar och lite andra små saker beställda från DDM
snart kan jag tasta bilen

snart kan jag tasta bilen
nu är allt skickat kaross, fälgar, foams, beadlocks, skruvar och massa andra saker efter jag fått det så är bilen kör klar