Inomhus bana
Re: Inomhus bana
Inte en aning. Kanske räcker med korsdrag. Hur som helst, det vöre ju skitfränt med en inomhus bana 
Letar Baja 5B
Den lokal jag har i tankarna har en jätte port på varje gavel så det blir garanterat tillräckligt.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- sideburn80
Ja waqr nu är det bara för dig att flörta med dom lokala häst-brudarnawaqr wrote:Inte en aning. Kanske räcker med korsdrag. Hur som helst, det vöre ju skitfränt med en inomhus bana
Frågan är ju bara hur man får till utan i ett ridhus. I ridhuset där frugan rider är det i alla fall väldigt "fluffigt" på ytan. Så man behöver nog preparera en bana i så fall. Och det minskar ju risken att få hyra ett ridhus då ryttarna är väldigt mån om denna fluffiga yta. Men om man skulle hitta ett ridhus som man fick lägga bana i så blir det ju kanon, för dom flesta större ridhus har ju även läktare att stå och köra ifrån. Men jag har hittat ett alternativ annars.http://mxindoor.se/ 4000:- Är man 10 pers å delar på der så blir det ju inte så jädra dyrt.
Hmmmm....vad säger man om det. GNÄGGsideburn80 wrote:
Ja waqr nu är det bara för dig att flörta med dom lokala häst-brudarna![]()
Letar Baja 5B
- sideburn80
Det har du ju rätt i...Freddan__ wrote:Frågan är ju bara hur man får till utan i ett ridhus. I ridhuset där frugan rider är det i alla fall väldigt "fluffigt" på ytan. Så man behöver nog preparera en bana i så fall. Och det minskar ju risken att få hyra ett ridhus då ryttarna är väldigt mån om denna fluffiga yta. Men om man skulle hitta ett ridhus som man fick lägga bana i så blir det ju kanon, för dom flesta större ridhus har ju även läktare att stå och köra ifrån. Men jag har hittat ett alternativ annars.http://mxindoor.se/ 4000:- Är man 10 pers å delar på der så blir det ju inte så jädra dyrt.
Men det där vore ju kanske nått det, inte så långt bort heller
- sideburn80
Jo det är väl nått i den stilen eller om dom vill med hem å rida,waqr wrote:Hmmmm....vad säger man om det. GNÄGGsideburn80 wrote:
Ja waqr nu är det bara för dig att flörta med dom lokala häst-brudarna![]()
Tror jag med... öppna portarna bara... så är det nog grönt.
- Mr_Rustler
Vi göteborgare kanske kan kolla om det finns nått som man kan hyra??
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
-
Ntch in da dirt
I Katrineholm har de haft uppvisning med inomhus trail det var inne i sporthallen i duveholms sportcentrum .
Alla förare körde med någon fin miljö soppa så det kändes knappt alls någon lukt av avgaser inne i lokalen då.
Dock om man ska ha en permanent lokal så har jag för mig att det krävs kolfilter utsug mm .
Alla förare körde med någon fin miljö soppa så det kändes knappt alls någon lukt av avgaser inne i lokalen då.
Dock om man ska ha en permanent lokal så har jag för mig att det krävs kolfilter utsug mm .
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Det luktar ju knappt något om man kör med Aspen!