Efter generalraset i dösebacka (tror ett lager i drevsupporten skar)
Så har den fått nya gummitätade lager överallt. Ny koppling med lättare alu.medbringare.
Alu-motorfästen. Ny (beg) drevsupport med bättre bromsoj o dubbla glasfiberskivor.
FG Monster
Re: FG Monster
Gamla kopplingsmedbringaren satt rätt bra. Tog fram minsta avdragarn i garaget ( leker normalt sett med lite större bilar...)
Bolldriv bak (väntar på främre) känns lite overkill, men det är ju fräckt !
Lindad pipa och tunn lexan på sidorna som lerskydd...
ståldrev beställda. Mycket strul innan jag hittade såna. Hittade CAT5 avsedda att användas ihop med gummibitarna i orginal medbringare. Yes ! kalas, beställde o betalde 2 st. efter 1 dag kom pengarna tillbaka på kontot + ett mail...sorry those gear are no longer avalible.....
Nähä ? Sökte igenom ebay och hittade andra , troligen samma, köpte 2.... men hade tydligen laggt 2 i varukorgen hos nån annan som jag hittat innan i Turkiet ! Såååå nu är alltså 4 st 48 kuggars ståldrev för gummidämpning på väg.
Under tiden jag kollar läget på mina paket hittar jag samma jävla drev, men gjorda i Delrin ! Bara för därför tänker jag köpa 2 såna också
Nähä ? Sökte igenom ebay och hittade andra , troligen samma, köpte 2.... men hade tydligen laggt 2 i varukorgen hos nån annan som jag hittat innan i Turkiet ! Såååå nu är alltså 4 st 48 kuggars ståldrev för gummidämpning på väg.
Under tiden jag kollar läget på mina paket hittar jag samma jävla drev, men gjorda i Delrin ! Bara för därför tänker jag köpa 2 såna också
Nu har jag ju lite drev att välja på.... borde räcka en stund.
Ett svart ståldrev från China sitter redan monterat + 3 i reserv
Ett svart ståldrev från China sitter redan monterat + 3 i reserv