Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Re: Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Sitter på plats vid klubb stugan med grillen igång. Husvagnen står på plats på parkeringen och första ölen avklarad. Dock ganska ensamt här.
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Klart du kommer!!!Jimmy wrote:Jag är sugen att komma över dagen i morgon,men jag får se om jag "hinner"kan,det vore verkligen skoj.
De är klart Jimmy!!!Jimmy wrote:Jag är sugen att komma över dagen i morgon,men jag får se om jag "hinner"kan,det vore verkligen skoj.
Åkte du ensam eller? Tar en kvällspromenad till banan ikväll, slå en signal om du vill göra sällskap (nr står i profilen).Comer wrote:Sitter på plats vid klubb stugan med grillen igång. Husvagnen står på plats på parkeringen och första ölen avklarad. Dock ganska ensamt här.
Äntligt fram i Vimmerby och ska äta lite nu...
- Rallyfinnen
Jag och brorsan kommer inte, han hade andra planer.
-
Ntch in da dirt
Vem vart den lyckliga vinnaren i tävlings momentet då?
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Blev inget med det! Bilarna har funkat i omgångar kan man säga.
Tack alla som kom i dag! Lite väl dammigt kanske men det är alltid kul att träffa alla och köra!
Tack alla som kom i dag! Lite väl dammigt kanske men det är alltid kul att träffa alla och köra!
Kalastrevligt!
Nu har man gnott bort dammet från kroppen så snart är det dax för vite samkväm på Åbro!
Ses snart!
Nu har man gnott bort dammet från kroppen så snart är det dax för vite samkväm på Åbro!
Ses snart!
Tack för idag! Trevligt fixat! Tror dammet tog död på min motor men det blir till att skruva inatt 
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
Kan ingen lägga in lite bilder? Det är väll någon som har dator med sig.Vill gärna se det jag har missat.(tyvärr)
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Lusse vi får nog vänta på bilderna, tror dom har mat och bira i skallen nu.Lusse wrote:Kan ingen lägga in lite bilder? Det är väll någon som har dator med sig.Vill gärna se det jag har missat.(tyvärr)
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja det är nog så ..Tyvärr...J.A racing wrote:Lusse vi får nog vänta på bilderna, tror dom har mat och bira i skallen nu.Lusse wrote:Kan ingen lägga in lite bilder? Det är väll någon som har dator med sig.Vill gärna se det jag har missat.(tyvärr)
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Så var det! Sen tror jag det är lite halv dåligt med bilder denna gängen...
Jag tog en sjuhelvetes massa bilder som jag lägger upp så fort jag kommit tillbaks till stan! Dom blev kalasbra allihop!