Robban`s Nutech TB2 SS
Re: Robban`s Nutech TB2 SS
En liten filmsnutt på inkörning..
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Låter rapp!
Jo men jag tror det blir lite bättre svar med det tändsystemet. Får juh lite mindre massa än med original svänghjulet.S 500 R wrote:Låter rapp!
- sideburn80
Fasen vilken stilig kärra du skaffat dig, och diverse go-saker har det oxå blivit 
Jo.. Jag sålde juh bort min pensionsförsäkring, en Pontiac GTO -69sideburn80 wrote:Fasen vilken stilig kärra du skaffat dig, och diverse go-saker har det oxå blivit
Just det!! Du har ju det med!Robban wrote:Jo men jag tror det blir lite bättre svar med det tändsystemet. Får juh lite mindre massa än med original svänghjulet.S 500 R wrote:Låter rapp!
- sideburn80
Oj oj...Robban wrote:Jo.. Jag sålde juh bort min pensionsförsäkring, en Pontiac GTO -69. Så då kände jag att jag va tvungen att trösta mej med nåt
Absolut ska man trösta sig med alla de leksaker man har råd med
Hoppas du kommer trivas med bilen.
-
Ntch in da dirt
Hur är den där pipan som du köpte är den bra ! jag tycker de ser små ut på bilder typ som en metanol pipa!
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Helt ok för dom pengarna. under 500 spänn. Man kanske får satsa på nåt annat om man ska vråltrimma..T powa wrote:Hur är den där pipan som du köpte är den bra ! jag tycker de ser små ut på bilder typ som en metanol pipa!
-
Ntch in da dirt
oki jag får se vad jag köper sedan till min nutech det går runt i huvet antingen jet pro vrc eller samba eller kanske en sådan som du har.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
vilken blir det att piska i vimmerby då ? 
Traxxas summit powered by tekin RX8
futaba 4pl
suktar efter en hpi har du en i fint skick till salu så skicka pm med detaljer!
futaba 4pl
suktar efter en hpi har du en i fint skick till salu så skicka pm med detaljer!
Blir nog båda 2 skulle jag tro. Micke kommer nog vilja köra både denna och bajan.leifi wrote:vilken blir det att piska i vimmerby då ?
Jaha. Idag har jag kört en tank i lungt tempo. Så lugnt så det va inte värt att filma. Gjorde även en ny avluftning i tanken då originalet är undermåligt. Packo fick trassel med igensatt avluftning i Skurup så jag gjorde om det där. Borra helt enkelt ett nytt hål i tanken och körde i en slang och ska ordna med en avluftningsventil i änden på slangen.
Hur tyckte du bilen uppförde sig då? Är nyfiken!Robban wrote:Jaha. Idag har jag kört en tank i lungt tempo. Så lugnt så det va inte värt att filma. Gjorde även en ny avluftning i tanken då originalet är undermåligt. Packo fick trassel med igensatt avluftning i Skurup så jag gjorde om det där. Borra helt enkelt ett nytt hål i tanken och körde i en slang och ska ordna med en avluftningsventil i änden på slangen.
Jo jag tycker den går riktigt stabilt. Nu har jag inte plågat den just nånting, men jag tror juh att denna bilen är mkt mer förlåtande än bajan. Ska se om jag kan dra iväg till grusplan här breve och köra en sväng imorgon.