Jonny h:s Baja 5t ODEN
Re: Jonny h:s Baja 5t ODEN
Körde 2 tankar igår, grus,gräs å lite småflyg och allt höll den här gången 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Monterar killerbee v1, man får ju fan löda om allt för att det ska få plats innanför kåpan
Men snart e d klart 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Jo, det är lite trångt men inte ska du behöva löda om allt för att få det att få rum 
Letar Baja 5B
waqr wrote:Jo, det är lite trångt men inte ska du behöva löda om allt för att få det att få rum
Jag gjorde det iaf å så slipper man glappande flatskor
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Väldigt nödvändig uppgrade!
Men uppgradera på du jonny. Jag kör ifrån dej iaf
Haha ja e tillräckligt gammal för att inte bry mig din gamla smurf till närkingRobban wrote:Väldigt nödvändig uppgrade!
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
h0h0!jonny h wrote:Haha ja e tillräckligt gammal för att inte bry mig din gamla smurf till närkingRobban wrote:Väldigt nödvändig uppgrade!
Men uppgradera på du jonny. Jag kör ifrån dej iafJag kör ju som en kratta så vem som helst kör ifrån mig fifan
Vad kör du för oringar? Kan varmt rekommendera Phatdads oringar om du nu ändå ska bytajonny h wrote: Ser ut som bakdämparna läcker oxå
Letar Baja 5B
Får bli så sen för det verkar vara där det läcker, Skulle behöva nya strumpor med "HOST"waqr wrote:Vad kör du för oringar? Kan varmt rekommendera Phatdads oringar om du nu ändå ska bytajonny h wrote: Ser ut som bakdämparna läcker oxå
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Har du gått och blivit sjuk på gamla dar jonnyjonny h wrote: Får bli så sen för det verkar vara där det läcker, Skulle behöva nya strumpor med "HOST"
Letar Baja 5B
Sjukare än vanligtwaqr wrote:Har du gått och blivit sjuk på gamla dar jonnyjonny h wrote: Får bli så sen för det verkar vara där det läcker, Skulle behöva nya strumpor med "HOST"(dom kommer, jag lovar)
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
waqr wrote:Jo men va f*n, har jag lovat så har jag
Blir bra
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Nya karossen som Rekan hade förut 
Last edited by jonny h on 13 Apr 2011, 18:44, edited 1 time in total.
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Skit snyggt