Hur har er Large Scale dag varit?
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
snygga diftbil 
Det kommer när det är dax för Lack av Lancia karossenS 500 R wrote:Ny projekt tråd???
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Tackar ..ska bli kul att se den med Lancia kaross...Burnout wrote:snygga diftbil
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Helt underbar eftermiddag med 5T:N å inga haverier förutom karossen som fick vad den förtjänade 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
- J.A racing
Ja det vart årets första tank med SS´n
Det var kul att gasa lite igen, körde hål i mina Badlands och konstaterade att de inte var några höjdar däck. Hostile MX är det som gäller tror jag.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
en massa skruvande! 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Gött att höra Jonny! Körde du grustag?jonny h wrote:Helt underbar eftermiddag med 5T:N å inga haverier förutom karossen som fick vad den förtjänade
Letar Baja 5B
Yes man! Ne körde grus och gräs...de e nog därför den är helwaqr wrote:Gött att höra Jonny! Körde du grustag?jonny h wrote:Helt underbar eftermiddag med 5T:N å inga haverier förutom karossen som fick vad den förtjänade
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Äntligen fick jag testa mina MX-Däck ordentligt i grustaget i Älmhultt..... Dom e helt suveräna, Inga problem att köra uppför med dom i heller..... Han köra 2tankar sen gick vä framdämpare sönder, men den fick oxå gå tufft........... 
Kör Baja 5b ss "Black & White"
Om du har asfalt däck så kan du köra på gamla Go-kart banan som ligger i skogen. Bara följa motocrossbanan så hittar du den.Kulan wrote:Äntligen fick jag testa mina MX-Däck ordentligt i grustaget i Älmhultt..... Dom e helt suveräna, Inga problem att köra uppför med dom i heller..... Han köra 2tankar sen gick vä framdämpare sönder, men den fick oxå gå tufft...........
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
OKI DOKI......Får väl låna med mig Grabbens nästa gång jag ska hit.....Mackan666 wrote:Om du har asfalt däck så kan du köra på gamla Go-kart banan som ligger i skogen. Bara följa motocrossbanan så hittar du den.Kulan wrote:Äntligen fick jag testa mina MX-Däck ordentligt i grustaget i Älmhultt..... Dom e helt suveräna, Inga problem att köra uppför med dom i heller..... Han köra 2tankar sen gick vä framdämpare sönder, men den fick oxå gå tufft...........
Kör Baja 5b ss "Black & White"
2 tankar på stranden i Lomma idag och inte en endaste sak som gått sönder. Förstår inte att den fortfarande är hel, måste ha kört som en mes 
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Blev en halv tank med min ss bara innan den vanliga skruv fan rök
Farsans nyinköpta 5t varade desto längre 
Fick cyllekittet i dag...
hur är det.... man måste gör inkörningen igen då väl ?S 500 R wrote:Fick cyllekittet i dag...