Före rivning..

& nu med problem monteringen....

Ja det vart det men jag tror jag vet varför också, mina servon sitter monterade i plattan för att passa Mecatech. Sen när det vart Magura 2 på den så linjerade inte servo armar och bromshävarmarna med varrandra men nu så vart geometrin bättre igen. Då dessa bromsar setat på bilen tidigare, så var ju allt mallat efter dom.wrep wrote:Snyggt! Var det bättre kraft i dessa nu då?
Det är det ju inte... det är bara en extra felkälla och tungt dessutom...J.A racing wrote:Nej men det är coolt med en fjäder där
Jag får väl skaffa en sån här när vill hänga av era kärror http://www.rc-car-online-shop.de/lshop, ... 539,,,.htmwrep wrote:He he.... det behöver vi inte.. vi steker ju J.A på rakan med våra mielke-pipor![]()

Men inte i titan med den rätta klangenwrep wrote:Jag har redan en samba på min RS5:a he he
Titan pipor låter ju underbart! Så jag tycker du ska köpa den sen tar du med den till Vimmerby så jag får höra hur den låterJ.A racing wrote:Nej bara prislappen så jag hoppas jag slipper att köpa den.
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests