Hur har er Large Scale dag varit?
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
Du får nog räkna med lite sådana saker när du kör ute i snön. Därför jag inte kör nu.
Idag har jag justerat alla hjulvinklar och monterat hpi`s ss ljuddämpare på min fg monster, var lite pillrigt men det blev bra. Ser lite konstigt ut med ljuddämparen framåt men det syns ju inte med karossen på!.
Jag kör: Fg monster jeep, Hpi baja 5b-ss,+ div 1/8, 1/10, 1/18 och mini-z bilar.
Så hade ju jag det på min FG i slutet... funkar helt klart, men den pipan låter ju alldeles för mycket!capton wrote:Idag har jag justerat alla hjulvinklar och monterat hpi`s ss ljuddämpare på min fg monster, var lite pillrigt men det blev bra. Ser lite konstigt ut med ljuddämparen framåt men det syns ju inte med karossen på!.![]()
Ja det är sant låter för jäkligt men hade den liggande och inte råd att beställa någon annan då jag just bestältS 500 R wrote:Så hade ju jag det på min FG i slutet... funkar helt klart, men den pipan låter ju alldeles för mycket!capton wrote:Idag har jag justerat alla hjulvinklar och monterat hpi`s ss ljuddämpare på min fg monster, var lite pillrigt men det blev bra. Ser lite konstigt ut med ljuddämparen framåt men det syns ju inte med karossen på!.![]()
en ny 1/1 bil så börsen blev väldigt tom !
Jag kör: Fg monster jeep, Hpi baja 5b-ss,+ div 1/8, 1/10, 1/18 och mini-z bilar.
Ja, den funkar ju. Så det är bara att kör på den så länge.
Grattis till 1:1 bilen.
Grattis till 1:1 bilen.
Riktigt fin vinterdag idag. Vindstilla, solsken och några grader kallt. 2 cm puder med is under. Efter ett förgasarbyte på 5Bn så var det perfekt för lite nålning. Blev nog en tank i solen och inga haverier. 
Billös expertkommentator..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Har varit och brôtat på en parkering i eftermiddag med Söder, Bertil & Tobbe.
Svinkallt, men kul !
Körde sönder bumpern efter ett fullgasmöte med en kon.....men den håller en stund till
Svinkallt, men kul !
Körde sönder bumpern efter ett fullgasmöte med en kon.....men den håller en stund till
Jag har en SC bumper om det var T du smällde med.
- Dave
- Site Admin
Själva bumpern klarade sig, men krysstaget gick av på ena sidan.....men du känner ju mig.....rätt pris och jag tar den !S 500 R wrote:Jag har en SC bumper om det var T du smällde med.
Du känner ju mig med, jag har alltid rätt prisCarbon-Dave wrote:Själva bumpern klarade sig, men krysstaget gick av på ena sidan.....men du känner ju mig.....rätt pris och jag tar den !S 500 R wrote:Jag har en SC bumper om det var T du smällde med.
- Dave
- Site Admin
Hittade den här idag......
http://www.neweramodels.com/item.cgi?part_id=602
Känns BRUTALT stor jämfört med mycket annat

Lite kort hjulbas bara...
Har precis kört upp en tank med FG;n.
Fan va brett det går när man får till det lite,är nog dags att sanera från grus å bös nu för skivbromsarna va inget vidare bett i på slutet.

Fan va brett det går när man får till det lite,är nog dags att sanera från grus å bös nu för skivbromsarna va inget vidare bett i på slutet.

Glad amatör med FG Monster Truck.
-
Ntch in da dirt
saftigt pris var det ju också dock igentligen inte dyrare än va de flesta byggen kostar i slutändan.Carbon-Dave wrote:Hittade den här idag......
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna