Fyfan va ont jag hade inatt, vaknade varannan timme och petade i mig en alvedon! (tur att man har en frisk lever i övrigt)
Kunde inte gapa och knappt svälja imorse och hade feber så jag ringde till tandakuten i city o drog dit och ville bli kvitt tanden, men tydligen har jag en infektion som är påväg ner mot svalget = inte läge att dra ut någon tand!
Hon "spolade", personligen hade jag kallat det en injicering av nånting i det svullna tandköttet.
Och tänkte röntga, men jag kunde inte få in sensorn i käften så vi skippade det, hon gav mig recept på dubbeldos penicillin, antiseptisk munskölj, och tips om att blanda ipren och alvedon = kick ass!
Drog till donken, för jag inte ätit något sedan lunch igår och beställde 3 cheeseburgare, för jag tänkte att dom är smala och borde gå in i mummen! Tro fan att dom var för tjocka

Så jag fick ta bort en skiva bröd, platta till den och kila in den munnen och bita av! Tog mig över en halvtimme att få i mig 3 cheese

Något man kan lösa på 60 sekunder när man är kry
Tog lärdom av det och handlade filmjölk påväg hem och gick min lokala tandläkare på torget och bokade en tid för ryckning nästa fredag, förutsatt att infektionen gått över!