☆ HPI 5T Raging BULL ☆
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
jo just ja, du sålde den.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Precis, men jag har lagt undan en. Väntade på dom nya Hosteil hubbarna bak. Men jag kan nog inte vänta på dom!huSSe wrote:jo just ja, du sålde den.
Vad "hosteil gubbarna bak"S 500 R wrote:Precis, men jag har lagt undan en. Väntade på dom nya Hosteil gubbarna bak. Men jag kan nog inte vänta på dom!huSSe wrote:jo just ja, du sålde den.
Hehehe, hubbarna ska det vara!
Ok,jag vill bara en saker fråga till digS 500 R wrote:Hehehe, hubbarna ska det vara!
Fram bromsar du vilken använda "stålpinna" som ska koppla till servo
Finns det flera att välja på eller?Burnout wrote:Ok,jag vill bara en saker fråga till digS 500 R wrote:Hehehe, hubbarna ska det vara!
Ja,jag tänkte på att jag har hemma massor stålpinna...jag ska försökt hitta rätt storlek och fixa lite virkel.S 500 R wrote:Finns det flera att välja på eller?Burnout wrote:Ok,jag vill bara en saker fråga till digS 500 R wrote:Hehehe, hubbarna ska det vara!
Ända tack!
Men det är ju med en pinne som ska sitta mellan servot och huvudcylindern!
Ja,jag vet men huvudcylinder lite hög än servo så pinne lite virkel sen bara koppla servoS 500 R wrote:Men det är ju med en pinne som ska sitta mellan servot och huvudcylindern!
Du orkar jag inte vänta på några hubbar utan tar hem fuggen. Jag vill ju dra igång bilen och höra hur den låter! Så en wt-990 på väg hem!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Gött mos !!!
Filma gärna lite så man får se hur det funkar !

Filma gärna lite så man får se hur det funkar !
- J.A racing
DDM har både hubbar och förgasare på lager, man tröttnar på denna hobby rätt fort när manfår vänta på saker som inte finns i lager.S 500 R wrote:Du orkar jag inte vänta på några hubbar utan tar hem fuggen. Jag vill ju dra igång bilen och höra hur den låter! Så en wt-990 på väg hem!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
990:n är underbar...skjuter på bra me såsS 500 R wrote:Du orkar jag inte vänta på några hubbar utan tar hem fuggen. Jag vill ju dra igång bilen och höra hur den låter! Så en wt-990 på väg hem!
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Håller med! Brukar alltid kolla runt och handla av den ÅF som har sakerna direkt på lager. Så j*vla surt att behöva vänta på delarJ.A racing wrote: DDM har både hubbar och förgasare på lager, man tröttnar på denna hobby rätt fort när manfår vänta på saker som inte finns i lager.
Letar Baja 5B
Fuggen köper jag av RC maffian denna gången och dom har den på lager. Så den skickas i morgon fick jag precis reda på. Men jag hör vad du säger!J.A racing wrote:DDM har både hubbar och förgasare på lager, man tröttnar på denna hobby rätt fort när manfår vänta på saker som inte finns i lager.S 500 R wrote:Du orkar jag inte vänta på några hubbar utan tar hem fuggen. Jag vill ju dra igång bilen och höra hur den låter! Så en wt-990 på väg hem!