Träff i Vimmerby! Nu med bilder och eftersnack.
Re: Träff i Vimmerby 22-23 maj 2010
Elle kan ni PM:a mig eller TEN så läger vi det i första inlägget kanske???
Sådäja! På allmän begäran
så skriver jag nu mitt första inlägg på detta eminenta forum!
Jag är alltså "byns lokale handlare" och driver en telebutik i Vimmerby där jag har en RC-avdelning med lite diverse inom RC. Bl.a. HPI:s sortiment av stora och små bilar.
Än så länge så kör jag bara med diverse små 1:8 bilar men planerar at köpa mig en "riktig bil" framöver. Lutar åt en Baja5T eftersom den har visat sig gå riktigt bra på vår bana plus att den tål att bli plågad utan att falla i bitar direkt.
Ser fram emot vårens träff och känner pressen att skaffa en stor bil tills dess. TEN har en bra övertalningsförmåga!
Jag är alltså "byns lokale handlare" och driver en telebutik i Vimmerby där jag har en RC-avdelning med lite diverse inom RC. Bl.a. HPI:s sortiment av stora och små bilar.
Än så länge så kör jag bara med diverse små 1:8 bilar men planerar at köpa mig en "riktig bil" framöver. Lutar åt en Baja5T eftersom den har visat sig gå riktigt bra på vår bana plus att den tål att bli plågad utan att falla i bitar direkt.
Ser fram emot vårens träff och känner pressen att skaffa en stor bil tills dess. TEN har en bra övertalningsförmåga!
Kul att du skriver här nu ulu... om inte TEN lyckas övertala dig för jag väl komma hem och tjat lite på dig. jagförstår visserligen inte att du kan gå bland alla 5b och 5t hela dagarna utan att ha en själv 
Med lite självdiciplin så går det att hålla sig ifån men vi får se hur länge jag orkar hålla emot! 
Hehehehe... ja, du måste ha rejält med självdiceplin!
Tja!ulu wrote:Sådäja! På allmän begäranså skriver jag nu mitt första inlägg på detta eminenta forum!
Välkommen hit! Har du webshop med LS delar?
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det är ju som att vara alkis och jobba på systemet
jag skulle inte orka hålla imot.

jag skulle inte orka hålla imot.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
waqr kommer
Tar med FG:n och Bajan.
Kör på frekvens 40,695 på Bajan och 40,675 på FG:n.
Kör på frekvens 40,695 på Bajan och 40,675 på FG:n.
Letar Baja 5B
Kommer det förresten finnas tillgång till en asfaltsbana också?
Letar Baja 5B
Nä, sådan finns det inte i närheten!waqr wrote:Kommer det förresten finnas tillgång till en asfaltsbana också?
Ingen parkeringsplats som är lämplig för lite asfaltsracing heller? Tänkte man skulle få piska Mats B:s bubbla rejält 
Letar Baja 5B
Tja!
Välkommen hit! Har du webshop med LS delar?
Tackar!
Nej bara butiksförsäljning men vi kan skicka om så önskas. Har dock inget till FG, bara HPI:s grejer.
Härligt, börjar bli lite konkurrens på LS marknaden i Sverige. Det gillar vi konsumenter 
Letar Baja 5B
Lite asfalt går väl alltid att hitta nånstans i Vimmerby....Eller ???

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Det är inte säkert. Har du sett nåt avsnitt från Emil i Lönneberga där du ser asfaltMats B wrote:Lite asfalt går väl alltid att hitta nånstans i Vimmerby....Eller ???![]()
![]()
Letar Baja 5B