Fanken att man ska vara så pantad hela tiden....
Hittade en kanonfin trimpipa på Tradera för några veckor sedan, och bjöd på den, men släppte den eftersom "Vaf*n ska jag med den till ?....har ju inte ens en 5B...."
Så skönt det hade varit att ha den liggande nu...... GARFHG !
Kikade lite närmare på bilen igår innan jag ställde in den för kvällen, och det fattas nog en del skruvar här och var.....diffen läcker olja som ett såll och dämparna bak måste fixas, men det ska nog gå.....
Drog hem monteringsanvisningar från HPI och där kan man se hur det borde vara.....
Fick även se att kopplingsklockan är skev (!??!!?!!) så den måste jag se om jag kan rätta till.
Nåja, vädret såg bra ut för morgondagen, så jag ska försöka filma lite innan jag river isär den.....
Fixade dock packningen för ljuddämparen innan provkörningen igår.....den kunde jag bara inte förmå mig att montera utan att göra nåt åt
Undrar bara hur jag ska kunna filma med videokameran samtidigt som jag kör......har ju ingen "keps-cam".....än
På tal om videokamera fick jag total dreggel-attack på MediaMarkt igår.....Sonys nya HD kamera var bara såååå skön !
Dessvärre kostar den som en komplett ny V4 och de slantarna finns inte alls just nu.....men DEN vore trevligt att ha med till Vimmerby i höst !