Sideburn´s Haunted 5T
Re: Sideburns Haunted 5t
Hur ser nos biten ut? Är den hel röd eller är det scalops på den med?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- sideburn80
Svarade på den här frågan i buggy-tråden, men jajjemen den blev hel röd. Kanske skulle vart scallops där medLusse wrote:Hur ser nos biten ut? Är den hel röd eller är det scalops på den med?
- sideburn80
Är det någon här på forumet som har den diffen?sideburn80 wrote:Kommer snart att få min låsta diff från Vertigo, ska bli kul att testa i grus-gropen.
- J.A racing
Nej jag tror inte det men ta det lugnt med all annan körning utanför sandgropen med den monterad. Det kan nog lätt gå sönder nått om man kör på ställen med bra grepp.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Mackan666 köpte den för ett tag sedan. Vet dock inte om han har monterat den:sideburn80 wrote:Är det någon här på forumet som har den diffen?sideburn80 wrote:Kommer snart att få min låsta diff från Vertigo, ska bli kul att testa i grus-gropen.
viewtopic.php?f=4&t=164&p=37251&hilit=vertigo#p37251" onclick="window.open(this.href);return false;
Letar Baja 5B
De stämmer att jag har Vertigo diff locker, Tyckte de va totalt meningslöst att köra med diff när man bara kör på grustag. Räknar med lång svängradier,
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
- sideburn80
Jo, hade tänkt som du säger att använda den i gropen, nu när man turtle-diff huset är det lite smidigare att byta..J.A racing wrote:Nej jag tror inte det men ta det lugnt med all annan körning utanför sandgropen med den monterad. Det kan nog lätt gå sönder nått om man kör på ställen med bra grepp.
Okej, men du har alltså inte testat den än?Mackan666 wrote:De stämmer att jag har Vertigo diff locker, Tyckte de va totalt meningslöst att köra med diff när man bara kör på grustag. Räknar med lång svängradier,
Jo jag har testat den både på grustag och bana, Man kan inte pressa bilen i kurvor man måste mer eller minde smyga förbi när man kör med låst drev, Vertigo diff locker är förövrigt bra kvalle.
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
- sideburn80
På det viset..Mackan666 wrote:Jo jag har testat den både på grustag och bana, Man kan inte pressa bilen i kurvor man måste mer eller minde smyga förbi när man kör med låst drev, Vertigo diff locker är förövrigt bra kvalle.
Okej men vad bra då
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
hur gåre med bilen? kört nå mer?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- sideburn80
Det är lugnt, har inte kört så mycket.. har endast kört lite på Thomas, ebony här på forumet hans industri-område.huSSe wrote:hur gåre med bilen? kört nå mer?
Skulle ha fixat en ny bur innan man bashar riktigt med den här igen.
Den ska få en täckt scorpion chassie i alla fall, la till ett lättat i beställningen till 5b´n som den ska få i stället.
Scorpion chassina är riktiga konstverksideburn80 wrote:Det är lugnt, har inte kört så mycket.. har endast kört lite på Thomas, ebony här på forumet hans industri-område.huSSe wrote:hur gåre med bilen? kört nå mer?
Skulle ha fixat en ny bur innan man bashar riktigt med den här igen.
Den ska få en täckt scorpion chassie i alla fall, la till ett lättat i beställningen till 5b´n som den ska få i stället.
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det var en sån jag hade i mitt alu bygge ett täckt.
finns bilder hos daves.
sen nu så finns det ju en kortad modell, så man får
en fg kaross att passa bättre.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4682/.f" onclick="window.open(this.href);return false;
finns bilder hos daves.
sen nu så finns det ju en kortad modell, så man får
en fg kaross att passa bättre.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4682/.f" onclick="window.open(this.href);return false;
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Dom är ju riktigt fina dom bottenplattorn!!
- sideburn80
Nya Silverback beadlocks på plats, tycker dom matcha karossen riktigt bra 
Men hjul-muttrarna är lånade från B´n, tror det blir snyggare med vanliga blanka hjul-muttar till den här
Men hjul-muttrarna är lånade från B´n, tror det blir snyggare med vanliga blanka hjul-muttar till den här