och vill vara med o köra när jag kan, och framför allt skjuta till ekonomiskt bidrag om det behövs.
Hur statusen ut med bana o ev. "informell" grupp?
Nä, nu ska nya växellådan monteras o testas...
Jonas ny här på forumet....här tänkte bara fråga om banor i Stockholm vore riktigt kul med banor i Stockholm området blir det någon bana i Haninge kanske iallafall Nynäshamn mk håller oxå på med något bygge det var nån som undrade om det fanns nån LS åkare i Stockholm och det finns LS åkare..Doorcracker wrote:Då kan jag hoppa in och säga att det är MrMopar som har huvudkontakten med dom ansvariga i klubben. Jag är med på ett hörn, vi har inte hört nåt av dom sen dom ville flytta våran bana till knattekrossbanan.... Samt att liv och jobb inte gjort det lättare.
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Banan i Nynäshamn är under uppbyggnad iaf, all tid har lagts åt dränering samt röjt träd, även fått tag på en ny sponsor "Vikas Allservice" som tidigare i veckan klippt allt gräs och började köra jordfräs över hela området det kommer fortgå under veckan och nästa helg börjar banbygget på riktigt.Jonash wrote:Jonas ny här på forumet....här tänkte bara fråga om banor i Stockholm vore riktigt kul med banor i Stockholm området blir det någon bana i Haninge kanske iallafall Nynäshamn mk håller oxå på med något bygge det var nån som undrade om det fanns nån LS åkare i Stockholm och det finns LS åkare..Doorcracker wrote:Då kan jag hoppa in och säga att det är MrMopar som har huvudkontakten med dom ansvariga i klubben. Jag är med på ett hörn, vi har inte hört nåt av dom sen dom ville flytta våran bana till knattekrossbanan.... Samt att liv och jobb inte gjort det lättare.
.har kört cross både på Haninge å Nynäshamn mk så ja vet vad banorna ligger
Hej Jonas här igen tack för infon är det någon som vet något om vilken klubb man ska gå med i sen tex när Nynäshamn bana eller Haninges bana blir klara kommer det upp info på forumet kanske kategori LS banor i Sverigestefan_valen wrote:Banan i Nynäshamn är under uppbyggnad iaf, all tid har lagts åt dränering samt röjt träd, även fått tag på en ny sponsor "Vikas Allservice" som tidigare i veckan klippt allt gräs och började köra jordfräs över hela området det kommer fortgå under veckan och nästa helg börjar banbygget på riktigt.Jonash wrote:Jonas ny här på forumet....här tänkte bara fråga om banor i Stockholm vore riktigt kul med banor i Stockholm området blir det någon bana i Haninge kanske iallafall Nynäshamn mk håller oxå på med något bygge det var nån som undrade om det fanns nån LS åkare i Stockholm och det finns LS åkare..Doorcracker wrote:Då kan jag hoppa in och säga att det är MrMopar som har huvudkontakten med dom ansvariga i klubben. Jag är med på ett hörn, vi har inte hört nåt av dom sen dom ville flytta våran bana till knattekrossbanan.... Samt att liv och jobb inte gjort det lättare.
.har kört cross både på Haninge å Nynäshamn mk så ja vet vad banorna ligger
Bilder etc kommer upp under veckan.
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests