Träffar på Tunarp Bashland (Sandhem)
- J.A racing
Re: Träffar i Sandhems sandhåla
Sveriges finaste bana har jag nog redan sagt men en MMR 50 också, får nog nästan ta och slänga mig iväg nästa gång fast det är en bit att åka. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
J.A racing wrote:Sveriges finaste bana har jag nog redan sagt men en MMR 50 också, får nog nästan ta och slänga mig iväg nästa gång fast det är en bit att åka.
Hpi baja 5t kraken big bore edition
hatar runddragna skruvar
hatar runddragna skruvar
- J.A racing
Är det Sandhem mellan Borås och Falköping?Brad wrote:J.A racing wrote:Sveriges finaste bana har jag nog redan sagt men en MMR 50 också, får nog nästan ta och slänga mig iväg nästa gång fast det är en bit att åka.
Mja mjo kan man väl nästan säga, eller rakare sträcka blir väl mellan Falköping-JönköpingJ.A racing wrote:Är det Sandhem mellan Borås och Falköping?Brad wrote:J.A racing wrote:Sveriges finaste bana har jag nog redan sagt men en MMR 50 också, får nog nästan ta och slänga mig iväg nästa gång fast det är en bit att åka.
- J.A racing
Re: Sv: Träffar i Sandhems sandhåla
Ok ja vad har du ner till Jönköping då, ca 5 mil eller nått?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ungefär ja....5-6 mil
Ligger lite nordväst om Mullsjö utmed Rv47.
Ligger lite nordväst om Mullsjö utmed Rv47.
Äntligen igen
,vi kommer som vanligt 

Som det ser ut i dagsläget så kommer nog jag med, men ingen garanti än.Dave wrote:Vi kör nästa träff 15/9 !
![]()
![]()
Väntar ännu på de förbenade Hemvärnet ska höra av sig ang utbildning den helgen!
Troligen kommer jag inte orka rodda korvvagnen denna gång, men jag kan ställa dit den stora grillen så de blir lite lättare att grilla!
- Dave
- Site Admin
BajaGute wrote: Som det ser ut i dagsläget så kommer nog jag med, men ingen garanti än.
Väntar ännu på de förbenade Hemvärnet ska höra av sig ang utbildning den helgen!
Troligen kommer jag inte orka rodda korvvagnen denna gång, men jag kan ställa dit den stora grillen så de blir lite lättare att grilla!
- Dave
- Site Admin
Utan att granska väderprognoserna speciellt noga om det funkar överhuvudaget att köra på lördag vore det i vanlig ordning kul att veta lite vilka som kommer ?
Målaren
Christoffer
Malte
Fallen
Itasha
Dave

Målaren
Christoffer
Malte
Fallen
Itasha
Dave

Utan att ha fått info från Hemvärnet sätter jag dit mitt namn i listan oxå, med ett litet ? angående vald dag, då frugan efterfrågar om söndag kunde vara ett alternativ?Dave wrote:Utan att granska väderprognoserna speciellt noga om det funkar överhuvudaget att köra på lördag vore det i vanlig ordning kul att veta lite vilka som kommer ?
Målaren
Christoffer
Malte
Fallen
Itasha
Dave
Gute