Robban´s 5T
Re: Robban´s 5T
Jahaja. Min gamla ProPipe har hittat hem igen! Så nu sitter den på bilen, tror den kommer ge motorn lite mer topp!
Har fixat dämparna efter helgens läckage och gjort ett försök till att laga den fälgen som vart svarvad i centrum. Återstår att se om det håller.
Vädret inför helgen ser ju inte lovande ut så frågan är om man vågar chansa på att åka strax över 20 mil?
Har fixat dämparna efter helgens läckage och gjort ett försök till att laga den fälgen som vart svarvad i centrum. Återstår att se om det håller.
Vädret inför helgen ser ju inte lovande ut så frågan är om man vågar chansa på att åka strax över 20 mil?
- J.A racing
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det vart tajt.. Men har lite ideér på det
Lite dagsfärska bilder.
Mekat om GoPro fästet så jag har 15 mm mellan pipa och hus. Bättre än 3 mm iaf
Fått dit Propipen igen samt mekat dit vingen som jag hade tillsammans med bubbla karren. Nu blir det att köra utan karre denna säsongen!

Mekat om GoPro fästet så jag har 15 mm mellan pipa och hus. Bättre än 3 mm iaf
Fått dit Propipen igen samt mekat dit vingen som jag hade tillsammans med bubbla karren. Nu blir det att köra utan karre denna säsongen!

Tuff vinge! Gött att du har fattat att det där med kaross är värdelöst! 
Värdelöst vet jag inte. Tycker det är ballt med en snygg karre. Men den går juh sönder bara.. Så den kan man juh ha på när man skall va "snygg" 
Nåla om motorn pga pipbyte idag. Då skede nåt skumt med styrservot. Det helt sonika la av att styra, för att funka igen efter 5 sekunder. Det kändes inge vidare så jag veva mitt nya Savöx servo. Sen har jag beställt MCD kablage så jag får DP på styrningen.
Hoppas på bättre styrning overall med den setupen.
Hoppas på bättre styrning overall med den setupen.
Här kommer en liten snutt på hur Nobelbanan ser ut med en sladdande baja på!
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Efter många turer fram och tillbaka så har verkligheten kommit ikapp.
Jag har helt enkelt inte råd att hållas med hobbyn just nu. Så därför är det med vemod jag blir tvungen att göra mej av med denna.
Säljes i delar. Finns en hel del gott gott på den.
Motorn är dock INTE till salu i nuläget.
Är det nåt ni är intresserade av så skriv ett PM så kommer vi överens.
Jag ber er titta i tråden vad som finns att tillgå då jag inte orkar rada upp allt.
Jag har helt enkelt inte råd att hållas med hobbyn just nu. Så därför är det med vemod jag blir tvungen att göra mej av med denna.
Jag ber er titta i tråden vad som finns att tillgå då jag inte orkar rada upp allt.
Robban wrote:Efter många turer fram och tillbaka så har verkligheten kommit ikapp.
Nej, fan vad tråkigt att höra...
Njae. Rallyn ska jag försöka behålla. Jag dyker nog upp och välter bil skaru se!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Robban wrote:Efter många turer fram och tillbaka så har verkligheten kommit ikapp.
Nu skärper du till dig, eller så bitchslappar jag dig !
Styrelsen i HSRC och Slipsmupparnas Riksförbund avslår ansökan om brutaldåliga beslut på egen hand !
Bilen kan säljas som rullande chassi. Komplett utan motor. Flång nytt savöx styrservo jumbo. Savöx 1256tg på has/broms, bigboredämpare runt om, tr clutch, tr stötdämparfästen, ibtegy uprighys bak, trenchers på splitsix, mxt rear runt om på 5sc originalfälgar, flmkoppar och flm dogbones, alla extra grejjer följer med så som en extra diff med flm koppar, och en massa annat joxs. Qd diff hus sitter på. Rpm bärarmar runt om. Propipan följer med också. Yamadude gaslänkage. Tc bur. Finns massor av delar till också. Lager bla.
Ge mej ett vettigt bud på bilen via pm. Svarar jag inte så va budet inte intressant.
Ge mej ett vettigt bud på bilen via pm. Svarar jag inte så va budet inte intressant.
Såld.
Och med det så tackar jag för mej. Hej
Och med det så tackar jag för mej. Hej
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
hahah! haru sålt allt!
blir nog en losi där!
låser tråden.
blir nog en losi där!
låser tråden.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!