Varning för användare Hartington, Trollhättan
Varning för användare Hartington, Trollhättan
Har sett att Mathias "Hartington" Persson ifrån Trollhättan har börjat logga in här med jämna mellanrum igen.
Vill bara meddela att denna person blåste mig på 400kr i för snart ett år sedan och har sedan dess undvikit all kontakt.
Pengarna skiter jag i egentligen, för mig är han rökt. Däremot är det en principsak att man skall kunna lita på folk inom denna lilla "smala" hobby.
Så för eran egen skull, gör inga affärer med honom över huvudtaget, oärliga människor skall hålla sig ifrån denna hobby och detta forum.
/Malte
Vill bara meddela att denna person blåste mig på 400kr i för snart ett år sedan och har sedan dess undvikit all kontakt.
Pengarna skiter jag i egentligen, för mig är han rökt. Däremot är det en principsak att man skall kunna lita på folk inom denna lilla "smala" hobby.
Så för eran egen skull, gör inga affärer med honom över huvudtaget, oärliga människor skall hålla sig ifrån denna hobby och detta forum.
/Malte
Re: Varning för användare Hartington, Trollhättan
Vad har han för nick i detta forum? så man kan undvika honom...För skit stövlar vill vi inte ha att göra med......
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
HartingtonLusse wrote:Vad har han för nick i detta forum? så man kan undvika honom...För skit stövlar vill vi inte ha att göra med......
-
Hartington
Då skulle du ju kunna berätta hela sanningen malte, att du inte höll din del av våran affär och började hota mig ett flertal gånger...
HPI Baja 5B 2.0 RTR
Nöjd Kund hos http://www.Swedrc.se
-“Of course it was a woman driving that thing. If it was a man you should’ve taken the responsibility of slapping some sense into him.”
Nöjd Kund hos http://www.Swedrc.se
-“Of course it was a woman driving that thing. If it was a man you should’ve taken the responsibility of slapping some sense into him.”
Nämen då får ni väl båda tala om hela historien från början ...Enkelt...
Var sitt inlägg som berättar historien från erat perspektiv, Vuxet & utan pajkastning.....
Så får alla medlemmar ta del av allt & bilda sig en egen uppfattning om vad som hänt...
Klart ??
Att det ska vara så svårt att hålla sig på livets "smala väg" utan att lura folk...
Var sitt inlägg som berättar historien från erat perspektiv, Vuxet & utan pajkastning.....
Så får alla medlemmar ta del av allt & bilda sig en egen uppfattning om vad som hänt...
Klart ??
Att det ska vara så svårt att hålla sig på livets "smala väg" utan att lura folk...
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Wow, jag har fått kontakt, äntligen! Att det skall behövas offentlighet för en sådan enkel grej!
Jag kommer inte att kommentera min trovärdighet mera i denna dispyt, ni på forumet får helt enkelt välja vilken sida ni tror på.
Mvh
/Malte
Jag kommer inte att kommentera min trovärdighet mera i denna dispyt, ni på forumet får helt enkelt välja vilken sida ni tror på.
Mvh
/Malte
Last edited by Malte on 09 Apr 2012, 11:41, edited 1 time in total.
Eftersom jag gjort affärer med dig Malte ca 10 gånger så vet jag att du är pålitlig och bra att ha att göra med så utan att veta mer så litar jag på ditt ord:) men för att andra inte ska tvivla så är det nog bra att din version kommer fram...men det är ju upp till dig:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tråkigt när det blir missförstånd.
bäästa att göra affärer live. då ser man det man
köper..... men tror det fungerat hyffsat bra med
mina affärer iallfall. fast jag skickat det på posten och köparen
inte sett grejerna. bara mitt ord och bilder.
hoppas det ordnar sig upp mellan er affär...

bäästa att göra affärer live. då ser man det man
köper..... men tror det fungerat hyffsat bra med
mina affärer iallfall. fast jag skickat det på posten och köparen
inte sett grejerna. bara mitt ord och bilder.
hoppas det ordnar sig upp mellan er affär...
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!