Ditt senaste inköp..
- J.A racing
Re: Ditt senaste inköp..
Lyckades att ropa in en elbil till lillgrabben på Tradera...
Och det bästa med den är att innan han blivit gammal nog att köra själv så kan pappsen hjälpa till.... Den har nämligen radiostyrning inbyggd
... Snacka om largescale

Och det bästa med den är att innan han blivit gammal nog att köra själv så kan pappsen hjälpa till.... Den har nämligen radiostyrning inbyggd

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
næh! man må ju tænka på miljøn!Fondell wrote:Du kommer nog inte slita så mycket på framdäcket

Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Samsung Galaxy Note med 3total. Svårt att låta bli!
Nya sängar från Wonderland 
-
Ntch in da dirt
då blir det inget gnissel under akterna sedan då!S 500 R wrote:Nya sängar från Wonderland
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Vi får hoppas att vi slipper det... plus att man kanske sover lite bättre medNtch in da dirt wrote:då blir det inget gnissel under akterna sedan då!S 500 R wrote:Nya sängar från Wonderland
Var på Bauhaus idag och handlade badrum med min far idag. Underst av allt i vagnen slank det ner en sådan här till mig!

En helg brukar de blir ca 10-15 mil, sen tycker jag om ställa upp på Motionslopp totalförnedra folk som inte normalt brukar cykla.Extrem vinnarskalle fast de är ingen tävling.S 500 R wrote:Cyklar du mycket Mackan?
Dagens inköpt: Garmin Edge 800 (cykel gps)
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Där ser man... ja, det är ju en del!Mackan666 wrote:En helg brukar de blir ca 10-15 mil, sen tycker jag om ställa upp på Motionslopp totalförnedra folk som inte normalt brukar cykla.Extrem vinnarskalle fast de är ingen tävling.S 500 R wrote:Cyklar du mycket Mackan?![]()
Dagens inköpt: Garmin Edge 800 (cykel gps)
Jaha. Som gammal flygare kunde jag inte låta bli.. Tycker mycket om seglare så i väntan på att min ASW 17 3 meter blir klar så slog jag till på en LS 6 3,8 meter.. Ska bli kul med lite segel i sommar också!! 
Billös expertkommentator..
Bilder?????Bjuggen wrote:Jaha. Som gammal flygare kunde jag inte låta bli.. Tycker mycket om seglare så i väntan på att min ASW 17 3 meter blir klar så slog jag till på en LS 6 3,8 meter.. Ska bli kul med lite segel i sommar också!!
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Skönt att det var fler som inte fattadeMats B wrote:Bilder?????Bjuggen wrote:Jaha. Som gammal flygare kunde jag inte låta bli.. Tycker mycket om seglare så i väntan på att min ASW 17 3 meter blir klar så slog jag till på en LS 6 3,8 meter.. Ska bli kul med lite segel i sommar också!!Underlättar för oss måttligt Oinvigda...
![]()
![]()
OK.. Detta är alltså ingen märkvärdig maskin. Höjd, sida, skev och luftbroms. Eventuellt en liten elsnurra så man inte behöver dra fram gummirepet vid varje flygning. Men rejält fet annars på nästan 4 meter

Billös expertkommentator..