Maverick Black Out MT.
Re: Maverick Black Out MT.
Kollade dämparen nu och på någotvis så hade den separerat. Alltså den övre delen av dämparen hade skruvat av sig från nederdelen. Hur nu detta gick till. Så nu får jag väl fylla på olja. Nu är ju frågan vilken olja jag ska???
Det är just pga sånt här som man ska gå igenom bilen innan man kör den Stefan 
Letar Baja 5B
Ja, men jag kunde för min värld tror att dämparna skulle separera.waqr wrote:Det är just pga sånt här som man ska gå igenom bilen innan man kör den Stefan
Dämparen sitter ihop igen. Väntar på servon. Men pipan sitter på så jag tänkte ta ut den och dra ihåg den och se hur det låter och hur responsen är.
I dag kom två nya Hitecservon, alugearplate i Gunmetal och ett fäste för att kunna montera en vinge eller bubblakarren 
Då får vi bilder med allt monterat nu då inom en timme va 
Nja, jag har inte beställt några lager än. Måste göra det först. Men servona måste dit...
Radiolådan och ett Hitec servo på plats.
Då har man styrning igen. Så bilen är ihopskruvad igen. Så till helgen så blir det körning med den nya pipan.
Lager beställt!
Då har man varit ute och kört med dominatorpipan för först gången.... shit vilken skillnad det blev. Helt plötsligt så blev det ös i bilen... den till och med spann lite på gräset. Lite svår inställd tycker jag. Men sen är jag ingen höjdare på att ställa in fuggar.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kul att det funkar !S 500 R wrote:Då har man varit ute och kört med dominatorpipan för först gången.... shit vilken skillnad det blev. Helt plötsligt så blev det ös i bilen... den till och med spann lite på gräset. Lite svår inställd tycker jag. Men sen är jag ingen höjdare på att ställa in fuggar.
Och filmen är på G antar jag ?
Det funkar riktigt bra...
Tro det eller ej, men det är på gång. Väntar på youtube!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
S 500 R wrote:Det funkar riktigt bra...
Nu är det ju så att min fru filmade på högkant... men det får ni leva med!
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]