Maverick Black Out MT.
Re: Maverick Black Out MT.
Då har jag med snurrat på tanken, tack för infon waqr
nu är det bara resten kvar...
Varsågod, alltid kul att kunna hjälpa till när man kan
Undrade inte du om tanklocket var samma som MCD:s? Tydligen ska tanken på dessa vara densamma som MCD Evos 1-3 så dom locken borde passa. Bara att prova
Undrade inte du om tanklocket var samma som MCD:s? Tydligen ska tanken på dessa vara densamma som MCD Evos 1-3 så dom locken borde passa. Bara att prova
Letar Baja 5B
Det gäller att vi monsteråkare håller ihopwaqr wrote:Varsågod, alltid kul att kunna hjälpa till när man kan![]()
Trodde nästan det. Ska låna bror mins tanklock. Han har ju en evo 3.
Mäte lite nu och som jag ser det så borde Hitec servona funka på denna. Tror dom är lite smalare Hitecen än vad orginal är, men det borde gå att lösa. Vet inte vad det är för storlek på Savöxen.
Storlek : 65.8x30x57.4S 500 R wrote:Mäte lite nu och som jag ser det så borde Hitec servona funka på denna. Tror dom är lite smalare Hitecen än vad orginal är, men det borde gå att lösa. Vet inte vad det är för storlek på Savöxen.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
För kort alltså. För cc hålen på orginal/Hitec är ju 70mm.Jimmy wrote:Storlek : 65.8x30x57.4S 500 R wrote:Mäte lite nu och som jag ser det så borde Hitec servona funka på denna. Tror dom är lite smalare Hitecen än vad orginal är, men det borde gå att lösa. Vet inte vad det är för storlek på Savöxen.
Då sitter det hosteil boots på CVD knutarna. Jag hade bara 4 så det fick bli så till att börja med.
Sen hade jag nog fel om servona, det verkar som Savöx servot blir perfekt.
Låter bra det där med Savöx servot. Blir en 1256TG i min snartS 500 R wrote:Då sitter det hosteil boots på CVD knutarna. Jag hade bara 4 så det fick bli så till att börja med.
Letar Baja 5B
Jag menade ju jumbo servona, styrservona. Men det andra borde väl funka med.waqr wrote:Låter bra det där med Savöx servot. Blir en 1256TG i min snartS 500 R wrote:Då sitter det hosteil boots på CVD knutarna. Jag hade bara 4 så det fick bli så till att börja med.
Funderar på Boostbottels till denna faktiskt. Känns lite monsteraktigt på något vis.
Du borde veta bättre med tanke på din erfarenhet hörru...S 500 R wrote:Funderar på Boostbottels till denna faktiskt. Känns lite monsteraktigt på något vis.
Nej John där har du FEL..
Du får tro vad du vill men på en standard snurra så märks det en stor skillnad i gasrespons & "pigghet".
Min FG Monster gick F*n så mycket bättre med 2 Boost Bottles monterade..
Det går inte "bänka" skillnaden men den finns där & den märks (Om man vet hur man ska justera in en motor dvs).
Och om Stefan vill ha Boost Bottles på sin bil så vem varför ska du då "negga" ner på honom & börja snacka om
"placebo effekt"
Just my 2 cent´s..
Du får tro vad du vill men på en standard snurra så märks det en stor skillnad i gasrespons & "pigghet".
Det går inte "bänka" skillnaden men den finns där & den märks (Om man vet hur man ska justera in en motor dvs).
Och om Stefan vill ha Boost Bottles på sin bil så vem varför ska du då "negga" ner på honom & börja snacka om
"placebo effekt"
Just my 2 cent´s..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
håller med mats hade 2 flaskor på min fg och det var stor skillnadMats B wrote:Nej John där har du FEL..
"placebo effekt"
Just my 2 cent´s..
john----- har du testat ?
Såja, ni får inte bli upprörda. Det finns dom som har olika teorier om det, men jag ställer mig fortfarande något skeptiskt till det.
Finns säkert bättre sätt att slänga 400KR på om man vill få fart på bilen...
Finns säkert bättre sätt att slänga 400KR på om man vill få fart på bilen...