Den håller sig väldigt länge......eller åtminstone tills du startat den nästa gång....BajaGute wrote:Hur länge står sig den färgen tro?
Gho5T
Re: Gho5T
Än så länge gör det svarta sig bra mot det vita!
3 bilder, 4 monterade detaljer, allt skruvas med rostfritt!

Fortsättning följer och om lyckan står mig bi, så blir det offentlig live visning på lördag!
3 bilder, 4 monterade detaljer, allt skruvas med rostfritt!

Fortsättning följer och om lyckan står mig bi, så blir det offentlig live visning på lördag!
Ja sponsrar du med en omgång plast delar till en 5T så ska jag nog kunna ordna en "jul(5T)omteS 500 R wrote:Du skulle ju ha haft dom andra delarna i rött nu till jul
Det blev sprayburk för han som lovade pulverlackat är sjukskrivenRobban wrote:Är det pulverlackat? Eller körde du med sprayburk?
Dock har jag grundat med alu-grund så de bör bli bra, i vilket fall är de snyggt en liten stund hehe...
Har inga tyvärr...BajaGute wrote:Ja sponsrar du med en omgång plast delar till en 5T så ska jag nog kunna ordna en "jul(5T)omteS 500 R wrote:Du skulle ju ha haft dom andra delarna i rött nu till jul
Uppdatering!
"Motorskydd" monterat...

Bifogar även en bild på en legobit som kanske kan lägga vikt på färgval på nästa projekt!

"Motorskydd" monterat...

Bifogar även en bild på en legobit som kanske kan lägga vikt på färgval på nästa projekt!

Inkörning av ett stycke 27,2 full-mod motor pågår för fullt, startade för ca 1 minut sedan.