Ditt senaste inköp..
Re: Ditt senaste inköp..
kunde inte hålla mig ifrån nu när min favorit kaffebryggare var på special pris blev en likadan till

Har du hunnit testa den än Robban? Vad tycker du?Robban wrote:Idag vart det en ny kaffebryggare! Har spånat runt länge och altid haft billiga varianter. Efter lite råd och tips från forumets kaffe expert Waqr (även kallad Bönan) så slog jag till på en Moccamaster. Köpte deluxe varianten med auto avstängning och "hålla värmen" funktion
Letar Baja 5B
Vilken modell är det Jesper??jebogren wrote:kunde inte hålla mig ifrån nu när min favorit kaffebryggare var på special pris blev en likadan till
Lung och fin. Beställde den på nätet så den kommer nog idagwaqr wrote:Har du hunnit testa den än Robban? Vad tycker du?Robban wrote:Idag vart det en ny kaffebryggare! Har spånat runt länge och altid haft billiga varianter. Efter lite råd och tips från forumets kaffe expert Waqr (även kallad Bönan) så slog jag till på en Moccamaster. Köpte deluxe varianten med auto avstängning och "hålla värmen" funktion
En HPI Mavrik SC 1:10 till min dotter i julklapp.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tänk om hon läser här på forumet?

Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Hahahaha, hon är ju 2,5 år typ... så hon kan inte läsa.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
jo jag vet!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Hehehe... JaaaaVisst "till min dotter" Mmmm..Hmm undrar vem som kommer köra den mest..S 500 R wrote:En HPI Mavrik SC 1:10 till min dotter i julklapp.
Hoppas du gill..oops jag menar Hoppas hon gillar den
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Hehehehe, ja hon kommer nog få det kul hoppas jag.Mats B wrote:Hehehe... JaaaaVisst "till min dotter" Mmmm..Hmm undrar vem som kommer köra den mest..S 500 R wrote:En HPI Mavrik SC 1:10 till min dotter i julklapp.![]()
![]()
![]()
Klockrent Stefan
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoppas du gill..oops jag menar Hoppas hon gillar den
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
En 5B SS......

(hoppas det är ok att jag lånar bilderna Snowman !)
(hoppas det är ok att jag lånar bilderna Snowman !)
Fan va bra! Då kan man köra in i arslet på den där utan att ha dåligt samvete! Hade jag iofs inte haft ändå... 
Kenwood CM900 den är kraftigare moccamasterS 500 R wrote:Vilken modell är det Jesper??jebogren wrote:kunde inte hålla mig ifrån nu när min favorit kaffebryggare var på special pris blev en likadan till
GrattisCarbon-Dave wrote:En 5B SS......![]()
Nå, hur har det gått med den nya bryggaren? Nyfiken på vad du tyckerRobban wrote:waqr wrote:Lung och fin. Beställde den på nätet så den kommer nog idagRobban wrote:Idag vart det en ny kaffebryggare! Har spånat runt länge och altid haft billiga varianter. Efter lite råd och tips från forumets kaffe expert Waqr (även kallad Bönan) så slog jag till på en Moccamaster. Köpte deluxe varianten med auto avstängning och "hålla värmen" funktion
Har du hunnit testa den än Robban? Vad tycker du?
Letar Baja 5B