Hedebyring Trosa
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Re: Hedebyring Trosa
Ja kommer efter jobbet.... blir väl 17-17.30 kanske..
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
Banan öppen, solen skiner!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Nu är jag färdig grävd för idag. orkar inte ta mig till VGH denna dag. Blir nog inte ens brandholmen. Är fan helt slut...
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
- J.A racing
Hade varit kul att kört idag men är iväg på en liten trip så det blir inget för mig idag.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Tack för en riktigt trevlig körning idag! Var riktigt roligt att komma ing med bilen, tack för all hjälp! Kanontrevöigt gäng!
Stelunex, tacka din fruga för den kanongoda bullen!
Kommer upp till er bana igen nån gång framöver, får träna lite först här i Norrköping.
Kommer upp till er bana igen nån gång framöver, får träna lite först här i Norrköping.
- J.A racing
Ok du drog upp till grabbarna, kul att du fått igång kärran. Synd inte jag var hemma också men kom hem nu, så imorgon blir det nog lite lackering här hemma.nho1 wrote:Tack för en riktigt trevlig körning idag! Var riktigt roligt att komma ing med bilen, tack för all hjälp! Kanontrevöigt gäng!![]()
Och HARM åt FG idag 
Personbästa på hedebyring: 25.119 Det närmar sig 24
Tack för idag grabbar, det var lika kul som vanligt, även fast jag inte fick någon bulle
Och nästa gång Corvette, så får du gärna ta med bilen när du ska käka glass
Kul att träffa dig med en sväng idag!
Tack för idag grabbar, det var lika kul som vanligt, även fast jag inte fick någon bulle
Och nästa gång Corvette, så får du gärna ta med bilen när du ska käka glass
Kommer ta upp mer rutor nu helt klart.. Körde ett test idag på Brandholmen eftersom klockan drog iväg och jag inte orkade åka upp till er.. Ångrar mig lite.. Men bilen gick fortfarande lite varmt.. Så mindre rutor och nya däck så kommer jag upp om någon kommer köra i helgen..
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Tack själv Manne, Du körde riktigt bra idag.sx3 wrote:Och HARM åt FG idag
Tack för idag grabbar, det var lika kul som vanligt, även fast jag inte fick någon bulle![]()
Och nästa gång Corvette, så får du gärna ta med bilen när du ska käka glassKul att träffa dig med en sväng idag!
Hade inte mycket att sätta emot. Dessvärre gick Vipern som en påse nötter idag, den motorn lämnat in. MEN nu är ny beställd och bör anlända i början av nästa vecka. Blev snabel filter och lite andra slitdelar som var på sista versen. Det är inte lätt att nå under 25, men det ska fan göras innan vintern...
Hoppas på fler roliga race inom kort.
Natti natti
Skojjade mest med mitt diveri! Det var ju jäkligt jämnt! Hade Per fått en ärlig chans att värma sina sulor hade det blivit ännu jämnare! Men bilen går bra, även fast jag inte tycker det är en jämn övergång mellan låg och högfarten, den liksom sticker iväg på något vis.. Kanske är en vanesak
I övrigt har man väl börjat lära sig behärska körandet i sig lite bättre nu
Hann köra nästan 4 tankar igår, så snart är det motorrenovering 
sx3 wrote:Skojjade mest med mitt diveri! Det var ju jäkligt jämnt! Hade Per fått en ärlig chans att värma sina sulor hade det blivit ännu jämnare! Men bilen går bra, även fast jag inte tycker det är en jämn övergång mellan låg och högfarten, den liksom sticker iväg på något vis.. Kanske är en vanesakI övrigt har man väl börjat lära sig behärska körandet i sig lite bättre nu
Hann köra nästan 4 tankar igår, så snart är det motorrenovering
Funderar fan på att skaffa lampor till bilen så jag även kan köra natt race... Re: Hedebyring Trosa
Vad blev det för motor?Stelunex wrote:
Tack själv Manne, Du körde riktigt bra idag.![]()
Hade inte mycket att sätta emot.
![]()
Dessvärre gick Vipern som en påse nötter idag, den motorn lämnat in. MEN nu är ny beställd och bör anlända i början av nästa vecka. Blev snabel filter och lite andra slitdelar som var på sista versen. Det är inte lätt att nå under 25, men det ska fan göras innan vintern...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natti natti
Inte mycket att välja på till sportlinen, blev en ny 230 puffra. Vela mellan den och 240. Men 230 blir fin fin..nho1 wrote:Vad blev det för motor?Stelunex wrote:
Tack själv Manne, Du körde riktigt bra idag.![]()
Hade inte mycket att sätta emot.
![]()
Dessvärre gick Vipern som en påse nötter idag, den motorn lämnat in. MEN nu är ny beställd och bör anlända i början av nästa vecka. Blev snabel filter och lite andra slitdelar som var på sista versen. Det är inte lätt att nå under 25, men det ska fan göras innan vintern...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natti natti
- J.A racing
Verkar vara en period med riktigt skitväder nu, jag vill ju köra och testa bilen igen ju.
Blir det fint som det lovas av yr.no på söndag, så kommmer jag lägga några varv på ringen.. Blir dock ingen sen-kvällare, utan kommer köra mllan 11-17 typ.