IPhone appar!

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
Post Reply
S 500 R
Hedersmedlem

IPhone appar!

Post by S 500 R » 22 Jun 2010, 12:35

Det är ju en del som har IPhone här och jag är rätt ny inom den världen. Så jag tänkte att vi kan lista dom bästa apparna ni tycker.

Säg vad den heter, om den är gratis eller inte och lite om den!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Sponsor

Sponsor

S 500 R
Hedersmedlem

Re: IPhone appar!

Post by S 500 R » 22 Jun 2010, 12:43

Denna tycker jag är grymt bra, ebuddy! En gratis tjänst som samlar alla ens tjatprogram så som MSN osv i ett program.

Image
ÄNTLIGEN klar med min 5b

Mr Bly
Phone Number: 0722173021

Post by Mr Bly » 23 Jun 2010, 00:15

Beroende på vad du vill använda din iphone till så finns massor med roliga och nyttiga appar..

Fartkameror.. (självförklarande) varnar ca 500m innan fartkameran med en mysig kvinnoröst som berättar vad den aktuella hastighetsbegränsningen är.. tror den kostade 15-20:- (värt varje krona)

Sleepcycle.. Sätt alarmet och din iphone följer dina kroppsrörelser under natten och väcker dig när du är "som vaknast" inom en 15-30 intervall innan ditt alarm skulle ringt. Mao du vaknar utvilad och relativt pigg. Negativt med denna är att om du delar säng med någon (fru/man/barn/hund) så väcker den dig när någon i din säng är som vaknast.. kommer inte ihåg vad den kostade.

Type while walking.. smsa eller maila med "genomskinlig" bakgrund, mao kamerans lins är öppen och du ser var du går medans du skriver.. 7:- för fullversionen eller gratis för testversionen (bara sms)

och för er som är mellan 5-10år gamla (i sinnet)

Fart prank... Precis vad det låter som, den förvandlar din iphone till en tidsinställd pruttkudde.. Barnsligt roligt

Smacktalk.. just for fun! testa att lägga den på bordet under ett möte eller dyl. den är grymmt sköj.. gratis??
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------

tjernstr0m
Phone Number: 0709998877

Post by tjernstr0m » 12 Sep 2010, 16:23

Hungry Shark är ett sjukt kul spel där man styr en haj genom att luta Iphonen åt alla möjliga håll. Man hjälper hajen hitta mat, bland annat dykare, surfare osv. Riktigt kul om man har rätt humor, ljudet gör hela spelet enl mig.

Sen för er som har kommit på det här med jailbreak så är Installous nästan ett måste, ungefär som appstore största skillnaden är väl att allt är gratis :clap:

För er med Iphone (spelar ingen roll vilken generation) så rekommenderar jag starkt http://www.iphoneguiden.se för allt gällande Iphonen. Har själv en Iphone 4 :happy:

J.A racing

Post by J.A racing » 12 Jun 2011, 21:01

Rc car action appen tyckervjag är rätt bra, de ger tillgång till tidningen digitalt. :thumbsup: Det står även lite om div LS i den med. :lol2:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

S 500 R
Hedersmedlem

Post by S 500 R » 12 Jun 2011, 21:23

Den får man kolla in.
ÄNTLIGEN klar med min 5b

Post Reply