Bajan med sin bakhjulsdrift är ju mer utmaning att köra, jag skulle aldrig vilja göra mig av med min 5sc ss iallafall
Men framöver med en monstermotor i denna Losi så kan den bli kul, bara drivlinan håller.. dock vad jag läst och hört så ska den hålla för det mesta, ingen har lyckats sabba diffarna än på denna trotts de kört med starka bensinare och borstlöst
Med min ska jag först hitta en grym motor.. och självklart en fin tunepipe till den

, slänger i en 29cc så länge medans jag letar efter den motor jag verkligen vill ha.
Sen funderar jag på att börja köra race med denna, om vi får till några vettiga race i landet nästa år.
Radioutrustningen byts ut direkt samt servona, jag är inte intresserad av telemetrigrejerna för jag tycker personligen det är lite onödigt och barnsligt och inte alls tillförlitligt ändå.
Vill sen till våren kunna slännga på feta däck på den, men det ska väl dyka upp... åtminstånne så man kan köra hpi kompatibla runt om och inte bara bak, om man nu vill ha breda sulor runt om