Kom över en ny olackad kaross i veckan till ett bra pris, så iom det så är projektet startat. Kommer beställa lite mer färg i veckan, sen blir det lackering och dekal montering och fortsätta att jaga lite mer grejer till bygget.
Lite bilder......

Nja det beror på vad det blir för chassi men det lutar åt ett FG Sportsline 08, annars så kan jag ju alltid slänga dit en mellan platta på min Evo om det krisar.S 500 R wrote:Så där ja!! Ännu ett onroadbygge!! Bygg denna som en riktig värsting nu...
Haha!S 500 R wrote:Vill se kolfiber rakt igenom nu... så kom igen nu... ingen kommer ihåg en fegis
Aha! ser ut som att däcksmannen lyckades lura på dig en karossKom över en ny olackad kaross i veckan till ett bra pris
Korrekt......J.A racing wrote:Coolt så du bygger Porsche räsers också.Är den lackad med den där Honda orange som du nämnde förut?
Vad är det för chassi under skalet?
Idag fick jag färgen, grymt snabba och bra service.J.A racing wrote:Beställt lite mer färg till den här nu från Hobbycity.seDags för lite lackering framöver och dekalerna ska på också.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests