Fast jag körde på röda baklysen denna gång för att få lite kontrast
Ska bli kul och se vad du sätter för färg på den!..
En tankeställare jag fick, visst slängde jag med lexanvingen till dej?
Hehe! jag med PMT tror jag de var, men dom är nog torra vid det här laget.wrep wrote:Jag vet en kille som har massor med lauterdäck liggandes... om det är intressant kan jag höra med honom vad han vill ha för dem?
Jag såg ingen vinge när jag packade upp den, men det kan ju vara så att den var väl inlindad i plasten eller pappret?sx3 wrote:Min nya kaross har nu fått samma grundfärg som den du har
Fast jag körde på röda baklysen denna gång för att få lite kontrast
Ska bli kul och se vad du sätter för färg på den!..
En tankeställare jag fick, visst slängde jag med lexanvingen till dej?
Hmm, kanske kunde vara intressant ändå.. till rätt pris. Vad det gäller förvaring av slicks till bilar har jag hört att bästa sättet att konservera dom är att förvara dom i plastpåsar med toulen (typ en nerblött trasa), kanske skulle vara något för 1/5 bandäck också?J.A racing wrote:Hehe! jag med PMT tror jag de var, men dom är nog torra vid det här laget.wrep wrote:Jag vet en kille som har massor med lauterdäck liggandes... om det är intressant kan jag höra med honom vad han vill ha för dem?

Okej, skumt, den är vattenbaserad men borde inte vara vattenlöslig!Rallyfinnen wrote:Japp, när jag tvättade karossen med vatten och diskmedel löstes färgen upp, så det var bara att gnugga bort den! Vad var det för färg? Inget jag skulle rekommendera att du använder igen..
Hmm.. man kan ju hoppas dom kunde kolla om det finns sådana vippor i den högen.. I värsta fall blir det att försöka tillverka eget.wrep wrote:misstänker att landets lager på lauterbacherdelar finns här:
Länk till Blocket

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests