J.A´s HARM SX-3 Champion Edition
- J.A racing
Re: J.A´s HARM SX-3 Champion Edition
Inget avancerat men mitt spur glappade, så jag tightade bara åt allt samt lite loctite på axeln. Nu är bromsarna luftade också, så nu är våren mer än välkommen.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Tjaa, men jag skulle nog kolla lite.....ja menar, han åkte ju me bakvagnen på släp i Härad.J.A racing wrote:Fixat lite med mellanaxeln på eftermiddan, nu är det glappfritt och bra ett tag hoppas jag. Blir att fylla i lite olja i bromsarna ikväll och justera till dem också. Funderar på att kladda dit lite Loctite på diverse viktiga förband eller om jag ska lita på "Lunkan" att det sitter fast ändå.![]()

- J.A racing
Haha ja jag ska nog se över skruvarna tror jag 

Ja måste ju eränna att det var me FG:en......oj nu svor jag igen.

Ill motori has arrived. Mmmmmmm Gillar
- J.A racing
Då saknas bara tråden då.Härschman wrote:Ill motori has arrived. Mmmmmmm Gillar

- J.A racing
Nehe man kanske skulle ta och köpa nått kul till bilen och beställa lite däck också. 

Jo de kan ju va bra att få hem däck i tid.....måste fixas.

- J.A racing
Nu börjar det bli hyffsat varmt så snart kanske man äntligen kan ta och testa den här också, behövs nog dock några grader till i asfalten innan man får något grepp att lita på. Är riktigt sugen på att köra lite i alla fall och se hur motorn går och höra Sambans ljuva sång. 

- J.A racing
Verkar vara svårt att få tid till allt man vill göra märker jag, denna har fortfarande inte rullat en meter i år.
Synd på en så fin och påkostad bil att bara stå, vet fan inte om jag ska behålla eller sälja iväg den. 

Haha, du är ju otroligJ.A racing wrote:vet fan inte om jag ska behålla eller sälja iväg den.

My motor is stalled but my wheels are still spinning
Har du provat denna nu? Är sugen på att sticka ner till banan och rasta plastraketen.. Ska vi köra i veckan?
- J.A racing
Ja det vore kul att köra lite, har inte haft nått sug på sistone. Mycket att hinna med på jobbet innan semestern, så man är ganska nöjd när man kommer hem på dagarna. Hoppas på mer tid under semester veckorna och måste fixa hem lite nya däck också, funderar på GRP´s nya (snyggast fälgar). 

Låter bra. Inspiration får du när du får ut den på banan.. Var uppe i Årsunda i söndags och hade premiär tur med bmwn.. Shit vad kul det var..
Håller helt med, deras fälgar är sweet. Köpte en uppsättning som ska nötas ner..
Sorry för
Håller helt med, deras fälgar är sweet. Köpte en uppsättning som ska nötas ner..
Sorry för