Ny kraft och energi i ledningen!

Nyheter och erbjudanden från RC Maffian

Moderator: Emanuel21

Post Reply
RC Maffian
Posts: 469
Joined: 03 Aug 2010, 17:47
Phone Number: 0735063122
Location: Skara
Contact:

Ny kraft och energi i ledningen!

Post by RC Maffian » 09 Dec 2014, 11:50

Hej Allesammans

Nu har RC Maffian bytt ägare på nytt, jag som har tagit över efter Andreas heter Jens Larsson (creew på rcbash) och bor i Skara. Ni som var med på höstträffen i Vimmerby har träffat mig.

Mitt mål med detta är att driva Maffian på samma sätt som grundarna Jessica och Packo gjorde, och ni som känner till dem vet att det innebär bra och snabb service!
Jag kommer kunna erbjuda flera olika betalningsmetoder kort, delbetalning, swish och fakturering. Fraktsätt kommer bli med DHL och Posten.
Detta är inte klart i dagsläget så tyvärr kan vi bara sälja mot förskottsbetalning och postförskott så länge. Så fort alla avtal är klara så kommer denna informationen komma upp.

Precis som de hade det så lämnar jag 10% rabatt till alla medlemmar på RCBash, detta gäller ordinarie pris på alla artiklar.
Glöm inte att uppge ert användarnamn vid order!

Sidan är ju inte uppdaterad med färsk information på länge, men det kommer den bli löpande!

Mycket planer håller på att slipas till för att RC Maffian ska bli något unikt och för att kunna erbjuda ännu högre service, mer info om detta kommer också komma framöver.

Dela gärna denna informationen med alla vänner inom hobbyn och glöm inte att även Gilla och dela RC Maffian på Facebook, så är ni grymma!

Vi blickar framåt mot ett härligt 2015 med många träffar som vi ska fylla med goda fighter, gott umgänge, kôrv och doften av 2-takt!
Nu kör vi öppet spjäll , Varmt välkomna! :)

/mvh
Jens Larsson
RC Maffian
/mvh
Jens

RC Maffian

fredrikf
Posts: 901
Joined: 09 Aug 2013, 14:37
Phone Number: 0767649995
Location: Falköping

Re: Ny kraft och energi i ledningen!

Post by fredrikf » 09 Dec 2014, 17:44

Vad kul att rcmaffian lever vidare :D
Nära och bra oxå :)

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Ny kraft och energi i ledningen!

Post by Bjuggen » 10 Dec 2014, 07:25

Gött mos Jens.. Har du tänkt dig nån butik eller håller du dig till webshopen??

RC Maffian
Posts: 469
Joined: 03 Aug 2010, 17:47
Phone Number: 0735063122
Location: Skara
Contact:

Re: Ny kraft och energi i ledningen!

Post by RC Maffian » 17 Dec 2014, 07:46

Det blir bara webshop till en början, rullar det på så som jag hoppas så blir det butik helt klart! :thumbsup:
/mvh
Jens

RC Maffian

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest