Haninge MK, banarbete inlett!

LS offroadbanor runt om i Sverige
User avatar
Matte
Posts: 5
Joined: 27 Jun 2014, 17:23
Phone Number: 0707274749
Location: Åkersberga

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by Matte » 29 Nov 2014, 20:20

Hej, nu har jag följt tråden sedan i somras (visst, lite till om från) bor i Åkersberga med min älskade o preppade Losi 5ive.
och vill vara med o köra när jag kan, och framför allt skjuta till ekonomiskt bidrag om det behövs.

Hur statusen ut med bana o ev. "informell" grupp?

Nä, nu ska nya växellådan monteras o testas... :sunglasses:
Losi 5ive

Sponsor

Sponsor
 

vkn_940
Posts: 1
Joined: 10 Jan 2016, 21:27
Phone Number: 0702000875

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by vkn_940 » 10 Jan 2016, 21:38

Hittade precis denna gruppen och såg då detta inlägg. Hur går det med banan? Skulle vara grymt kul att testa lite om den fortfarande är aktuell. :)

User avatar
Matte
Posts: 5
Joined: 27 Jun 2014, 17:23
Phone Number: 0707274749
Location: Åkersberga

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by Matte » 10 Jan 2016, 22:55

Jag har ingen aning, svaret här har tyvärr varit totalt frånvarande, har tom mailat till Klubben för ev. info, men helt dödstyst! Har tänkt att skicka "Dorrcracker" ett PM, då han verkar vara centralfiguren för banan.
Men nu har man fått inspirationen att modda färdigt min Losi, så man kan ta en tur en snön... :clap2:
Losi 5ive

stefan_valen
Posts: 221
Joined: 27 Oct 2015, 22:37
Location: Nynäshamn

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by stefan_valen » 16 Jan 2016, 23:28

Är också väldigt intresserad ifall banan är i bruk bor i nynäshamn då det är inte så långt bort, har letat massor efter bra banor runt sthlm området dock utan resultat även haft en längre kontakt i ca (4) månader med våran kommun om en eventuellt largescale bana, sponsorer såsom själva banarbetet samt material finns redan så håller tummarna för att 2016 blir ett bra år
Heineken baja g320rc
Losi 5ive g320rc såld
Elcon imp4ct xl MRS 26cc

User avatar
Doorcracker
Posts: 291
Joined: 26 Jun 2011, 08:26
Phone Number: 0707102103
Location: Bromma

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by Doorcracker » 17 Jan 2016, 00:10

Då kan jag hoppa in och säga att det är MrMopar som har huvudkontakten med dom ansvariga i klubben. Jag är med på ett hörn, vi har inte hört nåt av dom sen dom ville flytta våran bana till knattekrossbanan.... Samt att liv och jobb inte gjort det lättare.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk

Jonash
Posts: 14
Joined: 05 Jun 2016, 19:01

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by Jonash » 11 Jun 2016, 15:37

Doorcracker wrote:Då kan jag hoppa in och säga att det är MrMopar som har huvudkontakten med dom ansvariga i klubben. Jag är med på ett hörn, vi har inte hört nåt av dom sen dom ville flytta våran bana till knattekrossbanan.... Samt att liv och jobb inte gjort det lättare.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Jonas ny här på forumet....här tänkte bara fråga om banor i Stockholm vore riktigt kul med banor i Stockholm området blir det någon bana i Haninge kanske iallafall Nynäshamn mk håller oxå på med något bygge det var nån som undrade om det fanns nån LS åkare i Stockholm och det finns LS åkare..
.har kört cross både på Haninge å Nynäshamn mk så ja vet vad banorna ligger

stefan_valen
Posts: 221
Joined: 27 Oct 2015, 22:37
Location: Nynäshamn

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by stefan_valen » 11 Jun 2016, 22:53

Jonash wrote:
Doorcracker wrote:Då kan jag hoppa in och säga att det är MrMopar som har huvudkontakten med dom ansvariga i klubben. Jag är med på ett hörn, vi har inte hört nåt av dom sen dom ville flytta våran bana till knattekrossbanan.... Samt att liv och jobb inte gjort det lättare.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Jonas ny här på forumet....här tänkte bara fråga om banor i Stockholm vore riktigt kul med banor i Stockholm området blir det någon bana i Haninge kanske iallafall Nynäshamn mk håller oxå på med något bygge det var nån som undrade om det fanns nån LS åkare i Stockholm och det finns LS åkare..
.har kört cross både på Haninge å Nynäshamn mk så ja vet vad banorna ligger
Banan i Nynäshamn är under uppbyggnad iaf, all tid har lagts åt dränering samt röjt träd, även fått tag på en ny sponsor "Vikas Allservice" som tidigare i veckan klippt allt gräs och började köra jordfräs över hela området det kommer fortgå under veckan och nästa helg börjar banbygget på riktigt.
Bilder etc kommer upp under veckan.
Heineken baja g320rc
Losi 5ive g320rc såld
Elcon imp4ct xl MRS 26cc

Jonash
Posts: 14
Joined: 05 Jun 2016, 19:01

Re: Haninge MK, banarbete inlett!

Post by Jonash » 13 Jun 2016, 18:54

stefan_valen wrote:
Jonash wrote:
Doorcracker wrote:Då kan jag hoppa in och säga att det är MrMopar som har huvudkontakten med dom ansvariga i klubben. Jag är med på ett hörn, vi har inte hört nåt av dom sen dom ville flytta våran bana till knattekrossbanan.... Samt att liv och jobb inte gjort det lättare.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Jonas ny här på forumet....här tänkte bara fråga om banor i Stockholm vore riktigt kul med banor i Stockholm området blir det någon bana i Haninge kanske iallafall Nynäshamn mk håller oxå på med något bygge det var nån som undrade om det fanns nån LS åkare i Stockholm och det finns LS åkare..
.har kört cross både på Haninge å Nynäshamn mk så ja vet vad banorna ligger
Banan i Nynäshamn är under uppbyggnad iaf, all tid har lagts åt dränering samt röjt träd, även fått tag på en ny sponsor "Vikas Allservice" som tidigare i veckan klippt allt gräs och började köra jordfräs över hela området det kommer fortgå under veckan och nästa helg börjar banbygget på riktigt.
Bilder etc kommer upp under veckan.
Hej Jonas här igen tack för infon är det någon som vet något om vilken klubb man ska gå med i sen tex när Nynäshamn bana eller Haninges bana blir klara kommer det upp info på forumet kanske kategori LS banor i Sverige

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests