Mhz showtime 3cyl 78cc
Re: Apache 72" 50cc
kommer till 99,5% sätta i twinen i denna båten
har lagt ut en köpe annons om att jag till köpa en dave marles inline koppling samma som jag har så jag kan sätta din en motor till så jag får 3 cylindrar
problemet är att dom har slutat tillverka dom så man måste hitta en beggad annars får det räcka med 2 cylindrar
har lagt ut en köpe annons om att jag till köpa en dave marles inline koppling samma som jag har så jag kan sätta din en motor till så jag får 3 cylindrar
problemet är att dom har slutat tillverka dom så man måste hitta en beggad annars får det räcka med 2 cylindrar
Blir det liknande som den Apache 83" som finns till salu på xtremercboats.com?jebogren wrote:kommer till 99,5% sätta i twinen i denna båten
ja typ om jag får tag på saker har mailat han som tillverkar dom och frågat om han har någon som ligger och skräpar bara att hålla tummarna
Skulle bli coolt! 
Nu sitter nya pipan i båten och den är ihop skruvad
Ska bli kul o ser om det blir någon skillnad
Ska bli kul o ser om det blir någon skillnad
Sitter o kollar på saker till vinter renoveringen
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
jebogren wrote: sätta din en motor till så jag får 3 cylindrar
Funkar det med tanke på tändföljd osv? Man vill väl ha vevtapparna 120 grader förskjutna på en 3-cyl... Gissar att det är 180 grader på en 2-cyl. Sätter du då dit en halva till från en 2-cyl får du väl 2 cylindrar i samma läge = stooora vibrationer ? Eller kan man justera kopplingarna mellan motorerna på något vis?
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
Inte en aning det ända jag vet är att flera bygger 3 cylinders o även går det att köpa 3 cylinders komplett
nu är det nära
Blir trecylindrar motor...jebogren wrote:nu är det nära
Satt det inte "three in line" x2 i JPH's miss Geico? Eller kommer jag ihåg fel? 
Nä bara dubbla twinsnho1 wrote:Satt det inte "three in line" x2 i JPH's miss Geico? Eller kommer jag ihåg fel?
Med betoning på BARA...jebogren wrote:Nä bara dubbla twinsnho1 wrote:Satt det inte "three in line" x2 i JPH's miss Geico? Eller kommer jag ihåg fel?
precis man kan ju kasta i dubbla såna här annars