JeBogrens Lynx deep V Mono Hydrolift
Re: JeBogrens Lynx deep V Mono
fick mail om mitt sista packet var skickat den 9 april beräknad ankomst den 20 hoppas jag får det innan påsk 
hade fått en avi igår tror att det är alla saker till båten och det hade INTE fastnat i tullen !!!!!!
där sparade man mycket pengar....
där sparade man mycket pengar....
Då är det bara att sätta ihop den nu då!
precis ska åka i väg och hämta paketet snart skönt med lite påsk pysselS 500 R wrote:Då är det bara att sätta ihop den nu då!
Hur blir det med startannordningen??
den får nog vänta lite ska först och främst få i gång den..... kommer nog i FAS 2 så att säga kommer nog uppdatera motorn i MCD i mellan istället får se vad som händerS 500 R wrote:Hur blir det med startannordningen??
Låter väl vettigt.. du får sätta ihop den och följa med till hålan på måndag!
är tyvärr i värmland dåS 500 R wrote:Låter väl vettigt.. du får sätta ihop den och följa med till hålan på måndag!
nu har jag hämtat paketet !!! grymt fina saker ska plocka fram alla saker i morgon och ta lite bilder så ni får se vad det är jag ska stoppa i båten
kliar bra i fingrarna att börja bygga måste iväg och köpa en ny dremel i morgon sen börjar jag nog med den
kliar bra i fingrarna att börja bygga måste iväg och köpa en ny dremel i morgon sen börjar jag nog med den
- J.A racing
då har man börjat bygga på båten känns som detta kommer bli bra än så länge allt på aktern sitter nu monterat och motorn är ihop satt med nya kopplingen och kröken
nästa steg blir att sätta i motor
nästa steg blir att sätta i motor