Tradera fynd
Tradera fynd
Kanske inte ett fynd men fan va sugen jag blev.. Dock lite dyrt med tanke på att moroten verkar starta svårt..
http://www.tradera.com/bensindriven-rc- ... _123345282
Re: Tradera fynd
Inget ide den dåligt motorn!Robban wrote:Kanske inte ett fynd men fan va sugen jag blev.. Dock lite dyrt med tanke på att moroten verkar starta svårt..
Jo såg det. Hade priset vart ett annat så hade man kunnat slå till. Har juh en Raceportad Zenoah som skulle va fränt att testa iden där 

Hehehe, Då raket-bilen iväg!Robban wrote:Jo såg det. Hade priset vart ett annat så hade man kunnat slå till. Har juh en Raceportad Zenoah som skulle va fränt att testa iden där
Haha. Ja man kan juh alltid hoppas. Fan va sugen jag blev då..
Du har rätt Wanqer... 
Ny på forumet...
Min!
Till ett bra pris åxå...
Har plockat isär motorn och kikat lite, kolvringen var kass och dragstarten hade fått sig en törn...
Ett plus var ju att motorn var portad och polerad
Skiten som en gris, men det ska väl åtgärdas...
Fråga:
Vem säljer delar till dessa bilar?
Min!
Till ett bra pris åxå...
Har plockat isär motorn och kikat lite, kolvringen var kass och dragstarten hade fått sig en törn...
Ett plus var ju att motorn var portad och polerad
Fråga:
Jaså? Välkommen då! Jag har faktiskt ingen aning om vem som säljer grejjer i sverige. Dock tror jkag Rc car online säljer delar till dessa. Dock finns dom i tyskland. Men är riktigt bra att ha å göra med.
Har du ångrat dej angående försäljning av bilen?
Robban wrote:Jaså? Välkommen då! Jag har faktiskt ingen aning om vem som säljer grejjer i sverige. Dock tror jkag Rc car online säljer delar till dessa. Dock finns dom i tyskland. Men är riktigt bra att ha å göra med.
Vilken tur att det är ngn mer än jag som sitter framför datorn/i garaget en lördagkvälll...
Det är jag som är den nya
Ska kolla lite där, Zenoah startdel passar inte
skruvmönstret var för litet på motorn...
Vad menar du med startdel? dessa väl dragstarter eller "tändspole"?Jelly1 wrote:Robban wrote:Jaså? Välkommen då! Jag har faktiskt ingen aning om vem som säljer grejjer i sverige. Dock tror jkag Rc car online säljer delar till dessa. Dock finns dom i tyskland. Men är riktigt bra att ha å göra med.
Vilken tur att det är ngn mer än jag som sitter framför datorn/i garaget en lördagkvälll...
Det är jag som är den nya![]()
Ska kolla lite där, Zenoah startdel passar intehade en över...
skruvmönstret var för litet på motorn...
Va är det för snurra som sitter på? Smartechs egna?
Välkommen... Jag ser ingen bil... ser bara "Min!"Jelly1 wrote:Ny på forumet...
Min!
Till ett bra pris åxå...
Ett plus var ju att motorn var portad och polerad![]()
Fråga: