DDM:s deal of the day!
Re: DDM:s deal of the day!
Den är inte fint! 
- Rallyfinnen
Hur är det för er andra som beställde i från DDM i helgen, har ni gått någon bekräftelse på att det är skickat?
Jag beställde i fredags, men dom har inte skickat det än, antar dom har en del att packa och skicka..
Jag beställde i fredags, men dom har inte skickat det än, antar dom har en del att packa och skicka..
När du säger detRallyfinnen wrote:Hur är det för er andra som beställde i från DDM i helgen, har ni gått någon bekräftelse på att det är skickat?
Som du säger, de har nog lite snoigt just nu.
Billös expertkommentator..
Japp, brukar vara så på Thanksgiving rean. Förra året tog det nästan en vecka för mina paket att skickas!Rallyfinnen wrote:Hur är det för er andra som beställde i från DDM i helgen, har ni gått någon bekräftelse på att det är skickat?
Letar Baja 5B
Jag vänta på ddm skickad än! 
Fick besked idag att det var skeppat.
Ja, tänkte på alla i världen beställer och mycket packa och då i DDM mycket jobba just nu.Theo wrote:Fick besked idag att det var skeppat.
Du har tur. jag vänta bara på dom ska skicka
Dom har juh stängt under thanksgiving så kör dom "black friday" under tiden det är stängt. Då kan ni juh räkna ut hur många ordrar dom har att packa när dom kommer tillbaka 
Nej, jag kan inte räkna Robban. Hur många ordrar är detRobban wrote:Dom har juh stängt under thanksgiving så kör dom "black friday" under tiden det är stängt. Då kan ni juh räkna ut hur många ordrar dom har att packa när dom kommer tillbaka
Letar Baja 5B
Ja, Då DDM nästan orkar inte packar och skicka,Dom anställda snacka om sverige nästan galen köpa mycket saker!Robban wrote:Dom har juh stängt under thanksgiving så kör dom "black friday" under tiden det är stängt. Då kan ni juh räkna ut hur många ordrar dom har att packa när dom kommer tillbaka
- Rallyfinnen
Du Danne.... SKIT PÅ DEJ!waqr wrote:Nej, jag kan inte räkna Robban. Hur många ordrar är detRobban wrote:Dom har juh stängt under thanksgiving så kör dom "black friday" under tiden det är stängt. Då kan ni juh räkna ut hur många ordrar dom har att packa när dom kommer tillbaka
- J.A racing
Stefan nu är vårat också skickat