Vill du ha bättre bromsar så väntar du inte på att den skall gå sönder.(Den går inte sönder den bara böjer sig.)Så bara för broms verkan skull så är den värd att bytta till.huginen wrote:det är fina grejer det, dock så har jag ingen sån på min bil ännu, men det åker på en sån när jag kört sönder original plattanLusse wrote: Aj fan där blev det en miss.. Här är den.http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4678/.f
Hur har er Large Scale dag varit?
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Och bakvagnen blir stabilare...
den står på min köp lista, så man får se vad som händer under vintern när bilen ändå ska ner i molekyler för att byta alla dåliga skruvar och muttrarLusse wrote: Vill du ha bättre bromsar så väntar du inte på att den skall gå sönder.(Den går inte sönder den bara böjer sig.)Så bara för broms verkan skull så är den värd att bytta till.
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
huginen wrote:den står på min köp lista, så man får se vad som händer under vintern när bilen ändå ska ner i molekyler för att byta alla dåliga skruvar och muttrarLusse wrote: Vill du ha bättre bromsar så väntar du inte på att den skall gå sönder.(Den går inte sönder den bara böjer sig.)Så bara för broms verkan skull så är den värd att bytta till.
Just precis en sådan är beställdLusse wrote:Aj fan där blev det en miss.. Här är den.http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4678/.fBajaGute wrote:???Lusse wrote:Hoppas att det är en sådan här du har beställt.För den är att r.e.k.....![]()
Jag/vi hoppas att länken uteblev i ren förvirring
Kom hem vid 14 tiden från hemvärnsövning.
Glatt överraskad av att David & Söder skulle ner till byn och kika på "sandhålan".
Givetvis hakar jag på strax efter att ha löst ut paketet från RC Maffian
Ner till sandhålan direkt även om jag där fick börja med att skruva (fan att jag inte fotade) med hjälp av David, monterades Integy alu-platta och nya bromsar.
Tanka och sen gladeligen ut och köra, detta kommer upp film på hoppas jag (blänger på David och tycker han tar för lång tid på sig
)
Tack för idag!
Glatt överraskad av att David & Söder skulle ner till byn och kika på "sandhålan".
Givetvis hakar jag på strax efter att ha löst ut paketet från RC Maffian
Ner till sandhålan direkt även om jag där fick börja med att skruva (fan att jag inte fotade) med hjälp av David, monterades Integy alu-platta och nya bromsar.
Tanka och sen gladeligen ut och köra, detta kommer upp film på hoppas jag (blänger på David och tycker han tar för lång tid på sig
Tack för idag!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
lite mcd drifting idag igen!
försöker lura på en kompis in i drift träsket!
tror att han blev allt lite sugen på en MCD
försöker lura på en kompis in i drift träsket!
tror att han blev allt lite sugen på en MCD
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Körde premiär turen med WMX´n idag. Blev 2 accar. Sjukt kul. Allt verkar funka som det ska efter lite inställningar. 
Hpi Sprint Drift
Venom Vmx 450
Traxxas Slash 4x4
Venom Vmx 450
Traxxas Slash 4x4
Tror jag lyckats med att rasa min första motor idag. Efter 2 timmars körning på stranden så lade motorn av och när jag skulle dra i snöret för att starta så satt den så fint fast. Undrar om man inte skall ta för givet att den total rasat och där inte finns något hoppa att få igång den igen, och beställa helt ny motor
Givetvis lite större och starkare än original 26 som rasade.
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tog några varv på rckungens innomhus bana i sundsvall.
alldeles för bra grepp för att jag ska tycka att det är kul att
köra där. bilen låg klistrad på banan. kommer en bild på banan
sen o ett litet svep över hur det ser ut med mobilvideon...
alldeles för bra grepp för att jag ska tycka att det är kul att
köra där. bilen låg klistrad på banan. kommer en bild på banan
sen o ett litet svep över hur det ser ut med mobilvideon...
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Låter som en bra bana då 
Testade Elcon däcken idag och j*vlar vilket grepp det är i dom
Det är helt sjukt bra grepp. När man kör på gräs så styr bilen in på minsta lilla rörelse och på grus kan man kontrollera ställen hur mycket som helst.
Under helgen kommer det ut en säljes annons på en uppsättning begagnade MX däck på fälg
Under helgen kommer det ut en säljes annons på en uppsättning begagnade MX däck på fälg
Letar Baja 5B
waqr wrote:Testade Elcon däcken idag och j*vlar vilket grepp det är i domDet är helt sjukt bra grepp. När man kör på gräs så styr bilen in på minsta lilla rörelse och på grus kan man kontrollera ställen hur mycket som helst.
Låter bra, lite sugen själv på en uppsättning......
Jag med....Stelunex wrote:waqr wrote:Testade Elcon däcken idag och j*vlar vilket grepp det är i domDet är helt sjukt bra grepp. När man kör på gräs så styr bilen in på minsta lilla rörelse och på grus kan man kontrollera ställen hur mycket som helst.
Låter bra, lite sugen själv på en uppsättning......
Slå till grabbar! Jag lovar, ni kommer inte vilja köra på några andra däck efter att ni provat dessa 
Letar Baja 5B