Hur har er Large Scale dag varit?
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
Idag provade jag att köra i lite mer hoppvänlig terräng,slutade med spräckt kaross och avbrutna karossfästen 
Glad amatör med FG Monster Truck.
Idag, Jag har köra min 5Bn ca två tankar!
Och bilen är skitigt av lera så jag ska tvätta bilen imorgon! 
Riktigt bra ! 6 grader + och sol , så det bar iväg till asfaltbanan ! kört 1 timme PV. Riktigt gott . 
RC Maffian och ordinarie jobb 7-16
http://www.xn--grsrajsarna-m8a.se/
http://www.xn--grsrajsarna-m8a.se/
Idag,
Jag har inkörning min PRO mod i 5T och nästan 100% klart inkörning
Jag har inkörning min PRO mod i 5T och nästan 100% klart inkörning
Var nere och flög bland sanddynerna igår i strålande sol. Var grymt med paddlarna! Några riktigt sköna flygturer blev det också. 
Har du fått på dom nyTheo wrote:Var nere och flög bland sanddynerna igår i strålande sol. Var grymt med paddlarna! Några riktigt sköna flygturer blev det också.
Hittade ett grustag i Älmhult, den innehöll det mesta, sandhögar, lera, vatten, is o grus...... 1,5 tim körning....
Nu ser bilen ut därefter..... Svårt att rengöra när man ligger på hotell hela veckan......
Nu ser bilen ut därefter..... Svårt att rengöra när man ligger på hotell hela veckan......
Kör Baja 5b ss "Black & White"
Provade mitt nya gasservo det gick bra i 10 min sedan hände det något med servot
Full gas tur att det finns staket 
Ofan, Så du är från Älmhult? Är de Racing Ring du kört på?Kulan wrote:Hittade ett grustag i Älmhult, den innehöll det mesta, sandhögar, lera, vatten, is o grus...... 1,5 tim körning....
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Nope från Trelleborg men bilen följer med mig på jobbetMackan666 wrote:Ofan, Så du är från Älmhult? Är de Racing Ring du kört på?Kulan wrote:Hittade ett grustag i Älmhult, den innehöll det mesta, sandhögar, lera, vatten, is o grus...... 1,5 tim körning....
Lite besviken jag blev, Men hoppas att du hade roligt.
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
"S" Är här rätt så ofta o jobbar........ Jag kan hojta till nästa gång jag e här om vi ska dra en repa.....Mackan666 wrote:Lite besviken jag blev, Men hoppas att du hade roligt.
Sitter just nu ute i Haga park
Du skämta, Jag bor ca 100meter därifrån..Kulan wrote:"S" Är här rätt så ofta o jobbar........ Jag kan hojta till nästa gång jag e här om vi ska dra en repa.....Mackan666 wrote:Lite besviken jag blev, Men hoppas att du hade roligt.
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Nope........ Bor på Haga ParkMackan666 wrote:Du skämta, Jag bor ca 100meter därifrån..Kulan wrote:"S" Är här rätt så ofta o jobbar........ Jag kan hojta till nästa gång jag e här om vi ska dra en repa.....Mackan666 wrote:Lite besviken jag blev, Men hoppas att du hade roligt.
Nope........ Bor på Haga Park
Du menar Haga park Hotel som ligger vid vattentornet?
Du menar Haga park Hotel som ligger vid vattentornet?
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5