Hur har er Large Scale dag varit?
- J.A racing
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
De e lugnt, hoppas dom gjorde sig bättre på din bil. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Skulle bara kolla så bilen var okey in för Vimmerby och det sket sig ju. En skruv bort plus brickor till fämre upright och sen ett det stora huvudrevet gick också sönder! 
Grym
Har kört två tankar onroad med Hostile slicksen idag. Kan bara säga att dom blir bara bättre och bättre. Riktigt bra fäste idag med lite värme i luften.
Letar Baja 5B
Den har varit riktigt bra. Började med lite asfaltskörning på förmiddagen och avslutade dagen med lite improviserad bankörning. Gjorde en liten bana med halva delen på gräs och halva delen på grus. Sjukt kul
Avslutade dock dagen med att dra sönder insexskruven på bromsfyrkanten när jag skulle kolla hur kopplingen såg ut efter ca 20 liter. Fick borra upp hela j*vla fyrkanten för att få ut skruven
Avslutade dock dagen med att dra sönder insexskruven på bromsfyrkanten när jag skulle kolla hur kopplingen såg ut efter ca 20 liter. Fick borra upp hela j*vla fyrkanten för att få ut skruven
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
min dag har varit
.
kan inte beskriva bättre!!!!!!
kan inte beskriva bättre!!!!!!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Min dag var bra med! Vill bara uppdatera eller rättare sagt bygga klart min mcd så jag får lite 4wd!
Toppenhelg
Har vart ute med Rally å bashat på hawaii i två dar. Inte kört sönder en pryl 
Billös expertkommentator..
har idag fått från rc-car-online en metallring till starten istället för den gamla nerslitna. så denna dag blir det mecka å sen köra,, sen ska jag ut å tästa båten med,,, så det blir en ls eftermiddag det!!!
Hittade ett nytt ställe att köra på idag med FG:n. Var ett stor grus/sand plätt med massor av roliga hopp och kullar. Riktigt kul när man hittar nya ställen att köra på.
Letar Baja 5B
Fick hjälpa av min bror att borra ur skruven ur servoplattan! Tack för hjälpen!
Var här o hade jäkligt kul fram till dess att plastdreven gick åt h-vete så nu blir d ståldrev =)
Ser ut att vara ett riktigt roligt ställe att köra på, Vart är det?! Kör en del ute på Värmdö.Calle786 wrote:Var här o hade jäkligt kul fram till dess att plastdreven gick åt h-vete så nu blir d ståldrev =)
Det ligger vid sandemar på väg ut mot dalarö, får jag hem lite nya drev ba så kan vi kanske träffas där o gasa lite =)Stelunex wrote:Ser ut att vara ett riktigt roligt ställe att köra på, Vart är det?! Kör en del ute på Värmdö.Calle786 wrote:Var här o hade jäkligt kul fram till dess att plastdreven gick åt h-vete så nu blir d ståldrev =)
Låter kanon, Bara att dra iväg ett PM när du har bilen igång så sprätter vi lite grus...Calle786 wrote:Det ligger vid sandemar på väg ut mot dalarö, får jag hem lite nya drev ba så kan vi kanske träffas där o gasa lite =)Stelunex wrote:Ser ut att vara ett riktigt roligt ställe att köra på, Vart är det?! Kör en del ute på Värmdö.Calle786 wrote:Var här o hade jäkligt kul fram till dess att plastdreven gick åt h-vete så nu blir d ståldrev =)
Idag har jag preparerat Bajan inför morgondagens körning. Då blir det grustaget med Jimmy 08.00 
Letar Baja 5B