Gör fler inlägg!

Här diskuterar vi allt om RC som inte finns som egen kategori
Post Reply
User avatar
beta
Posts: 214
Joined: 12 Mar 2018, 21:21
Location: Sösdala

Gör fler inlägg!

Post by beta » 19 Nov 2021, 21:37

Tjena.
Jag har hängt här ett tag nu, men det känns nästan ensamt. Kan ni inte börja skriva lite mer? Fördelen med forum är ju att allt finns kvar, tills Dave råkar radera fel mapp. Så man kan gå tillbaka och kolla hur man byggde bilen för X månader sedan ifall man vill gå tillbaka. Ibland hittar man en kul tråd och sträckläser 20 sidor och märker att klockan är 03:30 och man snart ska till jobbet. Där finns även många som jag, som gärna läser men kanske inte alltid kommenterar. Så snälla skriv mer om vad ni gör med era bilar, även om ni bara byter dämpare, ändrar toe/camber osv och vad ni vill få ut av det.
Men då måste ni skriva en rad om vad ni hittar på, litet som stort. Kom igen nu. :wip: :thumbsup:

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Lusse
Posts: 9355
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Location: Göteborg

Re: Gör fler inlägg!

Post by Lusse » 20 Nov 2021, 05:53

Jag håller med..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11635
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Gör fler inlägg!

Post by Dave » 20 Nov 2021, 08:37

Precis så är det.
Folk idag är för lata och bekväma för att söka sig till information tyvärr.
Vi ser samma frågor om och om igen, nästan dagligen på Facebook.
Ett forum som det här är precis som du skriver ett oslagbart media för historik och kunskap!

Genom att länka till inlägg här på forumet kan man sprida denna kunskap och kanske trillar polletten ner hps någon besökare som inser att: "-Fasen vad bra! Det där måste jag också göra!"

:thumbsup:

User avatar
Smurfen
Posts: 1063
Joined: 11 Aug 2010, 22:35
Location: Nyköping

Re: Gör fler inlägg!

Post by Smurfen » 30 Nov 2021, 20:45

Jag håller faktiskt med er andra. Har periodvis försökt fylla min del av projekt. Men känner att jag inte hinner med forumet på samma vis längre.
Brukar tänka på att man borde bättre sig igen men sen tänker jag att jag gör ju ändå inget skoj med bilarna mer än kör.
Fg GT Bmw M3 Martini
FG Leo 2020
Elcon Traxx

n30
Posts: 582
Joined: 15 Feb 2016, 21:08
Location: Knislinge
Contact:

Re: Gör fler inlägg!

Post by n30 » 19 Jun 2022, 07:57

jag har precis återupptagit hobbyn och ja jag tycker här e extremt dåligt med inlägg och saker nuförtiden men jag drar igång mitt ena projekt här nu så får vi se om de blir nå mer aktivitet här. får kanske flera att sporras till skriva mer :D

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests