Jag får väl börja då! Har kört hoj i tio år och det är väl just det som jag tycker är roligast av allt!
Just nu äger jag dessa:

Harley WL 45" -51
Den har jag haft i ca 7 år tror jag. Det är nog lättare att räkna upp tillfällena när jag har fått meka istället för att komma fram som det var tänkt, men det är ju även charmen av denna hobby med! Allt går att laga med en mejsel, skiftnyckel och ståltråd och eltejp...

Harley Panhead EL -49
Köpte den som ett chopperobjekt men det slutade som något helt annat. Som vanligt. Byggd av en polare men stuket har jag bestämt. Tror det slutade med att jag använde ramen och bakfälgen ifrån det jag köpte. Den blev klar i juni förra året och har nog gått 20mil bara. ALLT är nog renoverat nu. Motor, låda, nav, gaffel mm. Men det är ingen garanti för att det funkar ändå!
Skall få rulla lite mer i sommar är det tänkt.

Yamaha XV 1700 -03
Men man får ju ha en daily driver oxå när man åker amerikansk! Köpte den hösten -03 och den har nog rullat 2500 mil nu. Det som är gjort är, hör och häpna, det sitter en Propipe(!) på! Och en Power commander box och annat luftfilter. Den är mappat till 86hästar och 150nm på bakhjulet. Skickar iväg nått enormt på lägre varv, fint med stor motor! den är även sänkt och så sitter det andra blinkers på. Tyvärr hittar jag inga bilder utan packning. När man ser dessa så undrar jag fortfarande varför jag inte har bytt till en Harley touring....
Så finns det några mer som kör hoj eller har gjort så ladda upp lite bilder och historia!