Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
Ho Ho på dej själv!! 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Precis kommit till jobbet, j....r vad de snöar ute nog en decimeter redan. Och det ska hålla på hela dagen, då vet man vad man har att göra ikväll då. Hm skotta snö.... 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Då har jag skaffat både en ny dator och internet igen... så nu kan man hålla sig uppdaterad även när man kommer hem 
Ja, visst är det tragiskt. Hatar verkligen snön. Snö = ingen LS körningJ.A racing wrote:Precis kommit till jobbet, j....r vad de snöar ute nog en decimeter redan. Och det ska hålla på hela dagen, då vet man vad man har att göra ikväll då. Hm skotta snö....
Letar Baja 5B
Klart det går att köra i snö Waqr...
Skaffa dig ett par paddelsulor bak & ett par skidor fram på bajan så ska du få se på nåt som rör sig
Och om det knuffar på för dåligt så får du väl skaffa dig "dubbelmontaget" som finns till bajan & köra med dubbla paddlar på varje sida..då borde skiten spruta kring bilen..

Skaffa dig ett par paddelsulor bak & ett par skidor fram på bajan så ska du få se på nåt som rör sig
Och om det knuffar på för dåligt så får du väl skaffa dig "dubbelmontaget" som finns till bajan & köra med dubbla paddlar på varje sida..då borde skiten spruta kring bilen..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det ær riktigt skit kul att køra nær det ær skare på snøn, det blir eett grymt fæste nær paddlarnawaqr wrote:Ja, visst är det tragiskt. Hatar verkligen snön. Snö = ingen LS körningJ.A racing wrote:Precis kommit till jobbet, j....r vad de snöar ute nog en decimeter redan. Och det ska hålla på hela dagen, då vet man vad man har att göra ikväll då. Hm skotta snö....
skær ner i snøn. skottar på jævligt bra.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Sitter och funderar på min inköpslista till min FG... den är så sjukt lång.. vad håller man på med 
Hehe...så ska det låta Stefan. Långa listor gillar viS 500 R wrote:Sitter och funderar på min inköpslista till min FG... den är så sjukt lång.. vad håller man på med
Letar Baja 5B
Jo, man gör ju det... skit kul när man har en massa kvar man vill göra... men som sagt!!! Jösses.. ibland borde man ransaka sig.waqr wrote:Hehe...så ska det låta Stefan. Långa listor gillar viS 500 R wrote:Sitter och funderar på min inköpslista till min FG... den är så sjukt lång.. vad håller man på medMen jag håller med dig, har funderat på samma sak jag med ibland
Nää det ska man inte Stefan...S 500 R wrote:Jo, man gör ju det... skit kul när man har en massa kvar amn vill göra... men som sagt!!! Jösses.. ibland borde man ransaka sig.waqr wrote:Hehe...så ska det låta Stefan. Långa listor gillar viS 500 R wrote:Sitter och funderar på min inköpslista till min FG... den är så sjukt lång.. vad håller man på medMen jag håller med dig, har funderat på samma sak jag med ibland
Man ska dessutom aldrig kolla vad man lagt ut totalt på bilen......Man blir bara mörkrädd....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Japp... precis så är det ju...
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
snö och 3 minus ute ska gå på ams nu så ska jag passa på att beställa datorn också så man får den till helgen.
sen ska jq a ta och borra ur huvudera på skruvarna på bajan drygt som fan men måste göras hoppas allt går vägen
sen ska jq a ta och borra ur huvudera på skruvarna på bajan drygt som fan men måste göras hoppas allt går vägen
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
köpte ju en dator i går!!madmike83 wrote:snö och 3 minus ute ska gå på ams nu så ska jag passa på att beställa datorn också så man får den till helgen.